חדשות בעולם

הברד והאובך: מה צפוי לנו ביום השני של הסערה?

אחרי אחד הימים הסוערים של חודש אפריל בשנים האחרונות, הלילה נרשמה הפוגה קלה אך היא תתחדש הבוקר. האובך צפוי להיעלם, אך הגשמים יימשכו והטמפרטורות יוסיפו לרדת בהדרגה

  • י"א אייר התשע"ח
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

אחרי שאתמול נרשם אחד הימים הסוערים של חודש אפריל בשנים האחרונות, הלילה נרשמה הפוגה קלה בכל הנוגע לסערה. יחד עם זאת, ההפוגה הזאת מסתיימת הבוקר וצפויה להתעצם ולהימשך עד סוף השבוע. יחד עם זאת, האובך צפוי להיעלם היום.

כזכור, הסערה הגדולה גרמה אתמול להרס רב ולפקקי ענק. רחובות נסגרו ברחבי הארץ, רמזורים הושבתו ומשאיות נתקעו בבורות בדרכים. סניף של יינות ביתן ברחובות הוצף, וכך גם תיכון בגדרה וקניון ראשון לציון. אחר הצהריים קרסה תקרה אקוסטית בקניון, אך לא נרשמו נפגעים. תוך כשעתיים בלבד ירדו בתל אביב לא פחות מ-24 מ"מ של גשם. המגמה צפויה להימשך גם בימים הקרובים. שדה התעופה שדה דב נסגר בשל מזג האוויר. הבוקר התברר כי בעקבות מזג האוויר הסוער גם חלקים משביל ישראל בצפון הארץ נסגרו למטיילים.
היום צפויה, כאמור, ירידה קלה נוספת בטמפרטורות, המלווה בגשמים ברחבי הארץ. צפויות סופות רעמים בודדות וייתכן גם ברד. מחר (שישי) יהיו טמפרטורות נמוכות לעונה. גשם מקומי ברוב רחבי הארץ יימשך עד שעות הצהריים. בשבת, לעומת זאת, אפשר יהיה להחזיר את המטריות לארון. תירשם עליה בטמפרטורות ומזג האוויר חוזר להיות רגיל לעונה. ביום ראשון תהיה התחממות נוספת. יהיה חם מהרגיל לעונה.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: תל אביב 14-22, באר שבע 14-23, חיפה 14-23 ובאילת 18-27.

תגיות:ברדאובךמזג אוויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה