חדשות בארץ

הסערה כאן: גשמים והצפות בכל הארץ

גשמים, הצפות וסופות בלתי פוסקות, פקדו במהלך היום את מדינת ישראל. על פי התחזית: הסערה תימשך עד ליום שישי

אא

מזג האוויר השתגע: פסח חלף כבר מזמן, בשבוע הבא יחול ל"ג בעומר, אך במהלך היום (רביעי) ירדו גשמים ודווח על הצפות בכל אזורי הארץ. במשך שעות הצהריים המאוחרות הפך מזג האוויר הסגרירי לסערה של ממש. באזור הדרום בפרט הנחלים שצפו וגעשו, ובחור בן 16 מהפזורה הבדואית נסחף באחד הנחלים ומצא שם את מותו.

מאוחר יותר נודע גם על טנק מרכבה ששקע במהלך אימון באזור שיזפון. הלוחמים חולצו ללא פגע. בראשון לציון קרסה תקרת קניון באופן חלקי והקניון הוצף. בחסדי שמיים, גם באירוע זה לא היו נפגעים.

הצפות גדולות התרחשו גם ברחובות, בתל אביב ובקריית מלאכי, כבישים שלמים נראו מוצפים במים. גם בראשון לציון נראו מחזות של הצפות, כאשר ילדים לא הצליחו לצאת ממקלט בבית הספר, ונזקקו לחילוץ.

בסמוך לכפר הנוקדים שבדרום פונתה קבוצת מטיילים שמנתה עשרות בני נוער ושישה מבוגרים ממרכז הארץ שיצאו לטיול שנתי. האוטובוס בו הם נסעו נסחף והם פונו במצב קל ובחבלות קלות לבית החולים סורוקה.

על פי הצפוי: הסערה תימשך בעוצמות שונות עד ליום שישי, ואילו בשבת יעלו הטמפרטורות ויהיו רגילות לעונה. ביום ראשון תחול עלייה נוספת. המערכה הגשומה הגיעה בעקבות גוש אוויר קר שהגיע מכיוון הים התיכון שמקורו בשכבות הגבוהות של האטמוספרה.

תגיות:גשמיםהצפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה