חדשות בריאות

סובלים מריח לא נעים מהפה? 5 שיטות מפתיעות שלא ידעתם שהן קיימות

לא נעים להיות ליד אנשים אחרי שאכלתם בצל או שום, כיוון שהם מותירים ריח לא נעים בפה (בלשון המעטה). איך מתמודדים, ומנטרלים את הריחות? לפניכם השיטות

  • ח' אייר התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לא נעים להיות ליד אנשים אחרי שאכלתם בצל או שום, כיוון שהם מותירים ריח לא נעים בפה (בלשון המעטה). איך מתמודדים, ומנטרלים את הריחות? לפניכם השיטות:

1. אכלו פירות וירקות טריים - במידה ואין לכם אפשרות לצחצח, אכלו ירקות או פירות טריים לאחר הארוחה. על פי מחקר, נמצא כי אכילת תפוח טרי מפחיתה ריח שום בפה.

2. שתו מים – המים שתשתו לאחר הארוחה תשטוף מהפה שאריות שם בצל ושום שנותרו בלשון ובין השיניים. יתרון נוסף: שתיית המיים מסייעת לייצור רוק שיסלק מהפה את החיידקים האחראים לריח הלא נעים.

3. שתו תה ירוק – שתיית תה ירוק יעילה לסילוק ריח רע בפה, הרבה יותר מסוכריות מנטה. נסו היווכחו.

4. שתו כוס חלב - לאחר ארוחה (חלבית או פרווה כמובן) המכילה שום ובצל, שתו כוס חלב. פעולה זו תפחית את ריכוז התרכובות בפה שמכילות גופרית והן הגורמות לריח לא נעים. אגב, נמצא במחקרים כי חלב רגיל יעיל יותר מחלב דל שומן.

5. צחצחו והשתמשו בחוט דנטלי – לרוב החיידקים שגורמים לאותו ריח רע מצויים בפלאק שבשיניים ומתחת לקו החניכיים. אם תצחצחו שיניים לאחר כל ארוחה ותיעזרו בחוט דנטלי, תוכלו להפחית את סך החיידקים בפה.

תגיות:שיטותריח מהפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה