פעילות הידברות

השקת הספר "מפתחות לחיים" של הרב זמיר כהן בטורקיה: צפו בגלריה

הנדיב אברהם מנדה השקיע בתרגום ספרי הרב זמיר כהן לטורקית, ומזכה בהם את יהודי טורקיה. צפו בגלריה מההשקה של הספר המתורגם החדש, "מפתחות לחיים"

  • ז' אייר התשע"ח
אא

הספר "מפתחות לחיים" של הרב זמיר כהן הוא ספר אשר מציג את המפתחות השונים לחיי איכות מאוזנים ומהנים, בכל התחומים החשובים בחיים. הם כוללים הדרכה רוחנית מתוך אוצרות הרוח של היהדות, וכן הדרכה מעשית לשמירה על בריאות הגוף והנפש, הנחיות בנושאים של שלום בית, חינוך ילדים ועוד.

לפני שנתיים פנה להידברות אברהם מנדה – נדיב מזכה הרבים מטורקיה. מנדה צפה בהרצאות של הרב זמיר, אותו לא הכיר לפני כן באופן אישי. ההרצאות עשו רושם גדול מאד על מנדה, ולכן הוא החליט לעשות מעשה. מנדה פנה להידברות, יצר קשר עם הרב זמיר כהן והתחיל לתרגם את ספרו של הרב, "המהפך 1", לטורקית. הספר המתורגם הודפס אז ביותר מ-3,000 עותקים, והנדיב חילק אותו בחינם ליהודי טורקיה.

לאור ההצלחה הגדולה, הוא החל גם בתרגום של הספר "מפתחות לחיים", ולאחרונה נערכה השקת הספר באיסטנבול.

מן הראוי לציין שלספרים של הרב זמיר כהן ישנה משמעות רבה עבור היהודים בטורקיה, שברובם אינם שומרים תורה ומצוות. החשיפה הראשונה שלהם לאמת שביהדות הגיעה מתרגום ספר "המהפך", וכעת הם זוכים להצצה נוספת אל אוצרות הרוח היהודית, מפיו של הרב זמיר כהן.

תגיות:הידברתמפתחות לחייםהרב זמיר כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה