חדשות בארץ

צה"ל תקף בדרום רצועת עזה, חמישה פלסטינים נפצעו

מדובר צה"ל נמסר כי לפחות אחד מהם היה חמוש. לפי דיווחי הפלסטינים, כל החמישה נפצעו. המתקפה: תגובה לידי מצד הפלסטינים לעבר כוח שנע סמוך לגדר לפני צפירת ערב יום הזיכרון

  • ג' אייר התשע"ח
(צילום ארכיון: דובר צה"ל)(צילום ארכיון: דובר צה"ל)
אא

צה"ל פתח הבוקר (רביעי) בירי מקלעים לעבר חמישה חשודים שהתקרבו אל הגדר בדרום רצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי לפחות אחד מהפלסטינים היה חמוש. על פי דיווחי הפלסטינים, כל החמישה נפצעו. מוקדם יותר תקף הצבא פעם נוספת, באמצעות טנקים, עמדת חמאס בדרום רצועת עזה. גם אתמול ירה צה"ל לעבר עמדה של חמאס ממזרח למחנה הפליטים אל בורייג' במרכז הרצועה. אז לא היו נפגעים בקרב כוחותינו. צה"ל הגיב לירי מצד הפלסטינים לעבר כוח שנע סמוך לגדר ברצועה. זה קרה זמן קצר לפני צפירת ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל, מג"ב, שב"כ ומשטרת ישראל ביהודה ושומרון מבוקש שחשוד במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. הלילה פעלו כוחות החטיבה המרחבית "מנשה" במרחב העיר ג'נין. במהלך הפעילות פשטו על בית מלאכה אשר מייצרים בו אמצעי לחימה בלתי חוקיים והחרימו ציוד רב: רתכות, דיסקים וכלי עבודה נוספים ששימשו לייצור כלי הנשק. מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל ימשיך לפעול לסיכול אמצעי טרור כחלק מהמערכה באמל"ח על מנת לשמור על ביטחון תושבי ישראל".

כזכור, רק בסוף השבוע הודיע צה"ל כי נחשפה מנהרת טרור בתוך שטח ישראל. על פי ההודעה, צה"ל חשף ונטרל מנהרת טרור "ארוכה ואיכותית" שאותה חפר חמאס כשהיא חודרת לשטח המדינה באזור מועצת שער הנגב. עוד הוסיפו, כי המנהרה נאטמה בימים האחרונים באמצעות בטון לאחר שהתחברה בשטח העזתי לשרשרת מנהרות בתוך הרצועה. זוהי המנהרה השמינית שנחשפה ונוטרלה בתוך חצי שנה. חמש מהמנהרות נחשפו בתוך שטח ישראל.

תגיות:צה"לתקיפהרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה