חדשות בארץ

נתניהו: "עלינו לעמוד כחומה בצורה מול אויבנו"

עם הישמע הצפירה הבוקר ב-11, החל טקס יום הזיכרון הממלכתי בהר הרצל. במהלך הטקס אמר רה"מ: "רק בעמידה נחושה מול מבקשי נפשנו, תוך נכונות לשלם את מחיר המאבק, יובטח קיומנו."

  • ג' אייר התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

עם הישמע הצפירה הבוקר ב-11, החל טקס יום הזיכרון הממלכתי בהר הרצל. בנאומו, אמר רה"מ: "רק בעמידה נחושה מול מבקשי נפשנו, תוך נכונות לשלם את מחיר המאבק, יובטח קיומנו."

בטקס נכחו נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. רה"מ נאם בטקס, ואמר: "רק בעמידה נחושה מול מבקשי נפשנו, תוך נכונות לשלם את מחיר המאבק, יובטח קיומנו."

עוד הוסיף רה"מ כי: "אחי יוני ז"ל כתב לאלמנת חברו, עמיתי נחמני, שנפל במלחמת יום הכיפורים: 'זה שנים שאנו מרגילים את עצמנו למחיר שעלינו לשלם כדי שנוכל לחיות בארץ הזאת, לעובדה שיש חברים שלא נוכל יותר לקרוא בשמם. "כולנו, יהודים, מוסלמים, נוצרים, בדואים, וצ'רקסים עומדים יחד מול קנאי הטרור, ויחד ננצח אותם"

בנוסף התחייב נתניהו לפעול למען החזרת הנעדרים, החיילים הדר גולדין ואורון שאול, והאזרח השבוי אברה מנגיסטו. "בזכותם של 23,646 חללי מערכות ישראל אנו כאן. אני מאחל החלמה מלאה לכל פצועינו ומבטיח שנמשיך להשקיע את כל המאמצים כדי להחזיר הביתה את אורון שאול והדר גולדין, את אברה מנגיסטו ואת שאר נעדרינו.", סיכם רה"מ.

תגיות:נתניהויום הזיכרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה