חדשות בעולם

בלגיה: מוסלמי דיווח שחרדים איימו עליו בנשק, והזעיק עשרות ניידות. מה באמת קרה?

מוסלמי שהתווכח עם יהודי חרדי על מקום חנייה, דיווח למשטרה כי הותקף על ידו באלימות, וטען כי הוא איים עליו בנשק, אך כשהשוטרים החמושים הגיעו לזירה וחיפשו את הנשק - הסתבר שהוא שיקר במצח נחושה

שוטרים באירופה (צילום אילוסטרציה)שוטרים באירופה (צילום אילוסטרציה)
אא

מוסלמי שהתווכח עם יהודי חרדי על מקום חנייה, דיווח למשטרה כי הותקף על ידו באלימות, וטען כי הוא איים עליו בנשק, אך כשהשוטרים החמושים הגיעו לזירה וחיפשו את הנשק - הסתבר שהוא שיקר במצח נחושה.

בעקבות הדיווח שלו הוקפצו אתמול (ב') עשרות ניידות לזירת האירוע, שם גילו את הדבר שהכי לא ציפו לו: לא רק שהמתלונן מסר דיווח שקרי בדבר התקיפה שלו בנשק, הוא אף הצית את הוויכוח כאשר תפס עם מכוניתו שתי חניות, וסירב לפנות אחת מהן.  

על פי הדיווח ב'בחדרי חרדים', הוויכוח שהתגלע בין היהודי לחרדי איכשהו הגיע אל אוזניהם של מוסלמים בשכונה סמוכה, שמיהרו למקום והקיפו את רכבו של החרדי, אך זה לא מיהר להזעיק משטרה אלא תחת זאת קרא למקום את פעילי ארגון 'השומרים'.

בסרטון שהופץ על ידי החרדי המותקף נראה המוסלמי כשהוא רוכן ברכבו ומאיים על היהודי שיוריד את המצלמה שלו, וכשזה אומר לו לשתוק - המוסלמי זורק לעברו חפץ כלשהו ואף מיידה לעברו ביצים. "הם התחילו לריב איתי, איימו עליי, פתחו לי את הרכב וזרקו לי את הכובע לרחוב", סיפר החרדי המותקף בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "נסעתי לידם וקראתי לארגון השומרים, ובינתיים המוסלמי התקשר למשטרה ודיווח להם שאני מאיים עליו בנשק. הגיעו עשרות ניידות לתוך השכונה המוסלמית, ואחרי שגילו שזה שקר הם עזבו את המקום".

לדבריו הוא מתכוון להגיש היום תלונה במשטרה על עוגמת הנפש שנגרמה לו.  

תגיות:מוסלמיםתקיפהבלגיהחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה