חדשות בארץ

השקר הסורי: כך נפתחה מהדורת החדשות בטלוויזיה הממלכתית

בניגוד להרס והחורבן במדינה דיווח מגיש הטלוויזיה על "בוקר של ניצחון ואופטימיות", הורשעה השופטת מפרשת המסרונים, ומטבעות חדשים יונפקו לכבוד יום העצמאות. כל מה שצריך לדעת

עיר חומס בסוריה, (צילום: shutterstock)עיר חומס בסוריה, (צילום: shutterstock)
אא

חדשות

שריפה בעוטף עזה בגלל בקת"ב על עפיפון: בפעם השנייה מאז סוף השבוע זה קורה. פלסטינים מרצועת עזה העיפו אמש (ראשון) עפיפון שאליו חובר בקבוק תבערה וגרמה לשריפה ביער כיסופים במועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה. צוותי כיבוי מתחנת הנגב המערבי השתלטו על השריפה ורק בנס לא היו נפגעים.

הורשעה השופטת מפרשת המסרונים: השופטת רונית פוזננסקי כץ הורשעה אתמול (ראשון) בפרשת המסרונים, זאת על פי הודאתה. בית הדין המשמעתי לשופטים קבע הסדר והיא הורשעה בעבירת משמעת של התנהגות לא הולמת. כזכור, פוזננסקי כץ התכתבה במסרונים עם חוקר הרשות לניירות ערך, עו"ד ערן שחם-שביט. היא נחקרה במסגרת תיק בזק (4000).

מטבעות חדשים לרגל יום העצמאות: בנק ישראל ינפיק מטבעות חדשים לציון 70 שנות עצמאות למדינת ישראל. הסדרה תיוצר על גבי מתכות זהב וכסף ותונפק בשלוש מהדורות, בערכים של שקל אחד, שני שקלים ועשרה שקלים. בצד אחד של המטבע יופיעו שני פסים של דגל המדינה וביניהם הערך הנקוב. צד הנושא יכלול מגן דוד ובתוכו המספר 70 והמילה "ישראל" בכתב אשורי. בשולי המטבע יופיע גם הכיתוב "70 שנה למדינת ישראל".

 

חוץ

הטלוויזיה הסורית מדווחת על "בוקר של ניצחון": הניגוד גמור להרס ולחורבן שהשאירה התקיפה של שלוש המעצמות, מגיש הטלוויזיה הממלכתית במדינה פתח את המהדורה עם לא מעט אופטימיות. "בוקר טוב למערכות ההגנה האוויריות שהוכיחו את יכולתן הגבוהה מול כל סוגי התוקפנות. בוקר טוב לעיניים הפקוחות שלא הלכו לישון. לאצבעות שלא עזבו את ההדק לרגע לאורך כל הלילה. בוקר של ניצחון ואופטימיות", אמר. בעולם לגלגו כמובן על הניסיון הציני להציג ניצחון במערכה.

אסד מגיע ללשכתו, ה"צל" הסגיר את השקר? לשכת הנשיאות הסורית פרסמה סרטון שבו נראה לכאורה הנשיא בשאר אסד מגיע ללשכתו, שעות ספורות אחרי התקיפה על ארצו. "בוקר של חוסן נפשי", כתבה הלשכה על הסרטון שבו ניסה אסד לשדר "עסקים כרגיל". שעות ספורות אחרי, תהו ברשתות החברתיות אם הסרטון אמיתי. הסיבה: בסרטון, מאחורי אסד, נראה שיח שהצל שלו על הקרקע רמז כי הקטע צולם בצהריים ולא בשעות הבוקר.

ארצות הברית תטיל סנקציות על רוסיה? האם ארצות הברית מתכוננת להטלת סנקציות חדשות על רוסיה משום שהיא ממשיכה לתמוך בבשאר אסד? על פי שגרירת ארצות הברית באו"ם, ניקי היילי, ייתכן מאוד שכן. בראיון לרשת CBS אמרה היילי כי יוטלו סנקציות על חברות שעוסקות בציוד הקשור לשימוש בנשק כימי בסוריה.

 

מזג האוויר

היום: מזג האוויר יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה.

שלישי: עליה ניכרת נוספת בטמפרטורות. מזג האוויר יהיה שרבי. מעל 30 מעלות במישור החוף והשפלה.

רביעי: שרב בכל הארץ כתוצאה מהתחממות נוספת. שרב כבד בפנים הארץ, בשפלה ובעמקי הצפון.

חמישי: ירידה בטמפרטורות, אך עדיין יהיה חם מהרגיל לעונה. עומס חום בינוני בדרום ובפנים הארץ.

תגיות:כותרות ב-60 שניותסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה