חדשות בארץ

הידרדרות טנק בדרום: חייל נהרג, ו-3 פצועים באורח קשה וקל

הלילה (שבת) נהרג חייל צה"ל נהרג הלילה, ו-3 חיילים נפצעו קשה וקל במהלך פעילות מבצעית באזור גבול מצרים, שבו, מסיבה שאינה ברורה, הידרדר הטנק ואיבד שליטה

  • כ"ט ניסן התשע"ח
(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

על פי תחקיר ראשוני של האירוע, לצה"ל הגיע מידע בנוגע לניסיון הברחה ממצרים. אמנם הפעולה סוכלה, אך הועלה חשש כי המבריחים יבצעו פיגוע באזור אחר של הגבול.

למקום הוזעק צוות הטנק, כשלפתע הדרדר הטנק באזור ניצנה שבסמוך לגבול מצרים. בשלב מסוים איבד הנהג שליטה על הטנק. מסוק של חיל האוויר ואמבולנסים פינו את החיילים לביה"ח סורוקה שבבאר שבע.

חייל אחד נהרג, ושניים מהפצועים מונשמים ומורדמים ביחידה לטיפול נמרץ כללי ומצבם קשה, פצוע נוסף במצב קל.

מביה"ח נמסר כי "שלושה פצועים מאושפזים במקום מאירוע התהפכות הטנק לפנות בוקר. שניים מהם מונשמים ומורדמים ביחידה לטיפול נמרץ כללי. מצבם מוגדר קשה והם סובלים מכוויות בדרגה 3 באזורים שונים בגוף. פצוע נוסף מטופל במחלקה לכירורגיה פלסטית, במצב קל".

הבוקר אמר גורם צבאי מפיקוד דרום: "צוות הטנק יצא לסיור שגרתי סמוך לגבול באזור ניצנה, לא הרחק מהנחל. מסיבה לא ברורה נהג הטנק איבד שליטה תוך כדי הכניסה לעמדה והידרדר".

עוד לדבריו: "יש תרגולת מאוד ברורה להתמודדות עם מצב שכזה. נסיבות האירוע עדיין נחקרות כדי ללמוד מה גרם להידרדרות".ראש המועצה האזורית רמת נגב דורון ערן אמר כי "הלילה קיבלנו תזכורת כואבת למאמץ של צה"ל להגן על יישובי פתחת ניצנה והאזור. הכול רגוע ולפתע האזור יכול להפוך להיות מתוח. זו המציאות שבה אנחנו חיים. אירוע קשה מאוד עם תוצאה קטלנית וכואבת. צה"ל דרוך מול כל אפשרות כשדאעש פועל בסיני. אני משתתף בצער משפחתו של החייל שנהרג, ומאחל איחולי החלמה מהירה לפצועים".

אנא, אמרו פרק תהילים להחלמת הפצועים, בתוך שאר חולי עם ישראל:

קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה: ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי: ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד: ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא: ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי: ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר: ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת: ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו

תגיות:דרוםטנק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה