חדשות בעולם

פייסבוק במשבר: "טעינו, אנחנו אחראים למה שקרה"

מנכ"ל פייסבוק זומן לשימוע בקונגרס האמריקני והודה: "טעינו, אנו מתנצלים, גרמנו להדלפת מידע". בתוך כך נודע: חשבונותיהם של רבבות ישראליים בסכנה

אא

מרק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק הגיע הערב (שלישי) למסור עדות בקונגרס האמריקני, כחלק משימוע שנערך לו על ידי ועדות המשפט והמסחר של הסנט. בעדות נאלץ צוקרברג להודות בכך שפייסבוק לא עשתה די כדי למנוע הדלפות שונות, וכן לא נאבקה כנדרש בפייק ניוז ובהתערבות הזרה בבחירות.

צוקרברג לקח על עצמו את האשמה: "אני הקמתי את פייסבוק ואני אחראי למה שקרה", הוא אמר. לאחר מכן הוא הודה בכך שבימים אלו פייסבוק מנסה לבדוק מה בדיוק נעשה במידע שהופץ דרכה ונחשף, והיא גם החלה להודיע למשתמשים בה כי מידע אישי שלהם נחשף. בעדותו סיפר צוקרברג על פעילות שעשו גורמים רוסים בפייסבוק כדי להוביל לנצחונו של טראמפ.

הסנאטור העיר לצוקרברג על כך שבהיסטוריה שלו כבר 14 שנות התנצלויות (למעשה, מאז שהוקמה פייסבוק). אך צוקרברג הגיב: "עשינו הרבה טעויות. בלתי אפשרי להקים חברה כסטודנט ולהגיע למימדים שאליהם הגענו היום מבלי לעשות טעויות".

בזמן בו מסר צוקרברג את העדות היו מפגינים רבים שהפגינו נגדו מחוץ לבניין הסנט ואף הציבו כמאה דמויות קרטון הנושאות את הכיתוב: "תתקן את פייקבוק".

בתוך כך, בשעות הערב הודיעה חברת פייסבוק לגולשים שבישראל כי ייתכן שמידע מחשבונותיהם דלף והועבר הלאה. על פי ההודעה – מדובר ב-46,986 גולשים ישראלים שהושפעו מכך.

תגיות:פייסבוקמרק צוקרברגשימוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה