חדשות בארץ

הגשם שלפני השרב: התנודות הצפויות במזג האוויר השבוע

מזג האוויר הנעים שאפיין את חול המועד הסתיים והיום החלה ירידה בטמפרטורות. גם מחר יש סיכוי נוסף לגשם משמעותי, אך בסוף השבוע הכל עומד להשתנות. התחזית המלאה

  • כ"ה ניסן התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מזג האוויר הנעים שאפיין את חול המועד הסתיים והיום (שלישי) החלה עוד ירידה בטמפרטורות, המלווה בגשמים בצפון ובמרכז - אבל החל ממחר התחזית הזאת עומדת להשתנות ותחול התחממות. במהלך סוף השבוע גם השרב יחזור אלינו וצפוי להיות חם מהרגיל לעונה. בשעות אחר הצהריים הגשם צפוי להסתיים, אבל גם ביום רביעי, בעיקר בבוקר, יש סיכוי לעוד גל נוסף של גשם. אולי אפילו גל משמעותי יותר בשעות הבוקר באזור החוף. יחד עם זאת, במהלך היום הטמפרטורות יעלו.

על פי התחזית של אילנית אדלר מחברת החדשות, הירידה בטמפרטורות תימשך גם היום והפעם גם הגשם מצטרף לחגיגה עם ממטרים שצפויים לרדת לפרקים מצפון הארץ ועד צפון הנגב. לקראת סוף השבוע תהיה התחממות במזג האוויר ויהיה חם מהרגיל, על גבול השרבי. הגשם היום ירד מידי פעם בצפון, בהרים, במרכז ואולי אף בצפון הנגב, עם סיכוי לסופות רעמים יחידות כמעט לאורך כל שעות היום. קיים סיכוי לשיטפונות, בעיקר בנחלי מדבר יהודה.

הטמפרטורות יהיו נמוכות, בסדר גודל של 2-4 מעלות פחות מהממוצע העונתי. 18 מעלות בקצרין, 19 בנהריה, 14 בצפת, 18 בחיפה, 21 בטבריה, 19 בטייבה, 16 באריאל, 19 בתל אביב, 16 בירושלים, 20 בבית שמש, 26 בים המלח, 21 בבאר שבע ו-27 מעלות באילת. עוד על פי התחזית, בחמישי שישי ושבת, וכנראה עד לשבוע הבא, מזג האוויר חוזר להיות חם מהרגיל, על גבול השרב.

תגיות:גשםמזג האוויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה