חדשות בארץ

ארה"ב תגיב לאירועים בסוריה; נתניהו: "הקם לפגוע בך – השכם לפגוע בו"

טראמפ הבהיר כי יקבל "החלטה משמעותית תוך 48 שעות", ראש הממשלה דיבר על האירועים על גבול הרצועה, ומזג האוויר הקר ייפסק מחר. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

נתניהו מדבר על האירועים האחרונים: ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר אמש (שני) בכנס ראשי רשויות שנערך בביתו של ראש עיריית שדרות. "אומרים לי 'צא לשטח', אני אומר להם - אני לא רוצה לחזור מהשטח, אבל אני נאלץ לעשות את זה, כי לצערי יש עוד כמה עניינים בוערים כפי שאתם יודעים. שרה ואני כל כך מחוזקים מהתמיכה שלהם. זה אמיתי ועוצמתי ונותן לי עוד יתר כוח". מוקדם יותר התייחס נתניהו לאירועים על גבול עזה ואמר: "הקם לפגוע בך - השכם לפגוע בו. הביטחון בהווה זה תנאי הכרחי לביטחון בעתיד, מה שיש פה זה ביטוי לביטחון בעתיד".

שר התיירות יוצא להונדורס: ‏שר התיירות יריב לוין ייצא לגואטמלה ולהונדורס לאחר יום העצמאות, שם ייפגש עם נשיאי המדינות ג'ימי מוראלס וחואן אורלנדו הרננדס. הביקור מגיע בצל הפרסומים לפיהם נשיא הונדורס הרננדס לא יגיע לטקס הדלקת המשואות.

חבר הקבינט מאשים את חמאס: חבר הקבינט המדיני ביטחוני יואב גלנט התייחס לאירועים על גבול הרצועה. אתמול הוא אמר כי "ההפגנות שאנחנו רואים היום על הגדר הן תוצאה של כישלון חמאס. בשנים 2006 עד 2008 נפלו אלפי רקטות. אני מסתכל על המצב ועל מה שעשינו וזה שמיים וארץ. ההפגנות שאנו רואים היום על הגדר הן התוצאה לכישלון של חמאס. ארגון הטרור לקח את התושבים בשבי ומנסים לזרוע ייאוש. תושבי הדרום חיים בבטחה. אנחנו לא יכולים לאפשר  שאדמת סוריה תהפוך למקפצה להעברת נשק ללבנון".

 

חוץ

ארה"ב תגיב לאירועים בסוריה: שגרירת ארצות הברית באו"ם, ניקי היילי, טענה אמש (שני) בדיון במועצת הביטחון בנושא המתקפה הכימית בסוריה כי "אי אפשר להצדיק את חוסר היכולת לפעול. כך או אחרת, ארצות הברית תגיב", הוסיפה. דוברת הבית הלבן, שרה האקבי סנדרס אמרה: "בשלב זה ארצות הברית לא מבצעת מתקפות בסוריה. הרוסים בגדו במחויבות שלהם לשים סוף לתכנית הנשק הכימי של משטר אסד".

רוסיה מאיימת על ארצות הברית? שגריר רוסיה באו"ם, וסילי נבנזיה, טוען כי מוסקבה הזהירה את ארצות הברית מפני תקיפה צבאית. "לדבר כזה עלולות להיות השלכות כבדות", נאמר. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לא מתרגש כמובן. הוא גינה את המתקפה הכימית והוסיף: "אנחנו לומדים את הסיטואציה ודנים עם ראשי הצבא. נגיע להחלטה משמעותית בתוך 24 עד 48 שעות".

אסון בהודו: 24 ילדים ושלושה מבוגרים נהרגו בהידרדרות אוטובוס בית ספר בצפון הודו. האוטובוס סטה מהכביש וצנח מגובה רב לתוך ערוץ בעת שתלמידי בית הספר הפרטי בתוכו. כל התלמידים בני פחות מ-13.

 

מזג האוויר

היום: עוד ירידה בטמפרטורות, מלווה בגשמים בצפון ובמרכז.

רביעי: מזג האוויר יהיה בהיר עד מעונן חלקית. תחול התחממות. בבוקר עשוי עדיין לרדת גשם קל בצפון ובמרכז.

חמישי: התחממות נוספת. מזג האוויר חוזר להיות רגיל לעונה.

שישי: התחממות ניכרת במזג האוויר.

תגיות:כותרות ב-60 שניותארה"בסוריהמתקפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה