סלבס בהתחזקות

הראל מויאל: "האלוהים שלי נמצא בכל מקום והוא איתי בכל דרך, גם ברגעים הקשים"

בראיון אמוני במיוחד חושף הזמר הראל מויאל את אמונתו האדוקה בבורא עולם: "האלוהים שלי נמצא בכל מקום והוא איתי בכל דרך - גם ברגעים הטובים וגם ברגעים הקשים. בכל ההצלחות אני מודע שיש מישהו שמכוון את הדברים בצורה הכי נכונה לי, ומישהו שמכוון גם את הדברים הפחות טובים. גם על הרע אני אומר תודה"

הראל מויאל (צילום: יח"צ)הראל מויאל (צילום: יח"צ)
אא

בראיון אמוני במיוחד חושף הזמר הראל מויאל את אמונתו האדוקה בבורא עולם, גם ברגעים הפחות טובים בחייו. "אני בן אדם מאוד מאמין", הוא אומר. "האלוהים שלי נמצא בכל מקום והוא איתי בכל דרך - גם ברגעים הטובים וגם ברגעים הקשים. בכל ההצלחות אני מודע שיש מישהו שמכוון את הדברים בצורה הכי נכונה לי, ומישהו שמכוון גם את הדברים הפחות טובים. גם על הרע אני אומר תודה".

במהלך הראיון לאתר 'וואלה' סיפר מויאל על האמונה השורשית שמגיעה מבית הוריו. "גדלתי בבית מאמין", הוא אומר. "ההורים שלי שומרים שבת וגם הבית שלי מסורתי. בימי שישי אני הולך לבית הכנסת, ויש קידוש בשבת. אני אמנם לא שומר שבת, אבל אני לא מופיע למשל בשבת ואף פעם לא הופעתי. שבת הוא יום שמוקדש למשפחה, ולא הייתי מוותר על זה בעד שום דבר בעולם ושום סכום כסף. שבת זו תחנת המעבר מהשבוע שהיה לשבוע שמגיע, ולעבוד בשבת זה להוריד אנרגיה מבחינתי. לא להופיע בשבת זה ויתור, אבל זה משהו עקרוני לי".

האמונה שלו, לדבריו, הצליחה גם לעזור לו להתמודד בתחומים שבהם שום דבר אחר לא הצליח לעזור לו. כך למשל, כאשר התמודד לפני כשש שנים עם הצפה רגשית - ידע בדיוק לאיזה חוף מבטחים עליו לברוח. "לפני 5-6 שנים הייתה לי הצפה רגשית כתוצאה מדברים שראיתי במהלך השירות הצבאי", הוא משחזר. "חברים עם הלם קרב, חברים שנהרגו, תקופות שאתה כלוחם מדחיק, וברגע של הצפה - הכל יוצא ואז אתה מבין מה זה להיות בתהום רגשית".

מה עזר לו לעצור את ה'נפילה' בתוכה, מלבד טיפול ה-CBT שעבר? "האמונה והמשפחה עזרו לי לצאת מזה מהר. החלפתי את המשקפיים השחורים במשקפיים ורודים, והחלטתי בכוחות עצמי לצאת מזה. אני קורא המון וכשקראתי על שיטת הטיפול הקוגניטיבי -התנהגותי, הלכתי על זה.

"והטיפול אמנם נתן לי כלים, אבל מה שעזר זה האמונה, המוזיקה, המשפחה שסביבי וזה שרציתי באמת לעזור לעצמי. היום אני יודע להעריך את הטוב ומאמין שבלי חושך - אי אפשר לראות את האור", הוא מסכם.

תגיות:התחזקותהראל מויאלשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה