חדשות בארץ

התקררות ניכרת במזג האוויר; מי ידליק משואה ביום העצמאות?

אחרי ההתחממות בחג פסח: עד יום שלישי צפויה התקררות משמעותית בטמפרטורות והגשם יחזור אלינו, נשיא הונדורס ידליק משואה וגם ראש הממשלה בדרך לטקס, ושר הביטחון תוקף את חמאס ומבהיר: "צה"ל הצבא המוסרי בעולם". כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

ראש הממשלה יגיע לטקס הדלקת המשואות? נמשכת המתיחות בנוגע לכוונת ראש הממשלה להגיע לטקס הדלקת המשואות בהר הרצל ביום העצמאות. נתניהו טרם החליט סופית, אך בעקבות העובדה שנשיא הונדורס אישר את השתתפותו וידליק משואה, ההערכה היא שמאבקה של מירי רגב בעניין יצליח. כזכור, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע כי יחרים את הטקס אם נתניהו ינאם בו. רגב הגיבה להגעתו של נשיא הונדורס חואן אורלנדו הרננדס ואמרה כי: "מוטב היה שכל אותם צעקנים מהשמאל היו שומרים על הממלכתיות של טקס הדלקת המשואות ועל האינטרסים של מדינת ישראל בכלל, במקום לתפוס לעצמם כותרות. אנו שמחים שנשיא הונדורס, שמאז כניסתו לתפקיד פעל כדי לקדם את יחסי הידידות בין המדינות, נאות מתוך כבוד למדינת ישראל להתלוות לנציגת המרכז לסיוע ושיתוף פעולה בינלאומי בטקס הדלקת המשואות".

שר הביטחון תוקף את חמאס: שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לאירועים בגבול רצועת עזה בשבועיים האחרונים ואמר כי "היה שם מצעד טרור במהלכו פעילי הזרוע הצבאית של חמאס ניסו לפגוע באזרחי ישראל ובריבונות כשהם מחופשים לאזרחים. אנו לא נסכים לזה. מי שמפעיל רחפנים מעל חיילי צה"ל צריך להבין שהוא מסכן את עצמו. צה"ל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם. חצי מיליון נרצחים בסוריה ואף אחד לא מתרגש, רק כשאנחנו פועלים בהגנה עצמית מול הטרור- כולם נזעקים".

גם זאב רווח ידליק משואה: שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הודיעה כי השחקן זאב רווח ידליק משואה בטקס יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל. רגב: "שמחתי לבשר לזאביק שלנו, על הבחירה בו להדליק משואה לרגל חגיגות שבעים השנה למדינת ישראל. זאביק שגדל על ברכי תורת ישראל ונשם ציונות משחר היוולדו, מסמל את היכולת המופלאה של האמנות, על רב-גוניותה, לחדור ללבבות ההמונים בישראל".

 

חוץ
חשד לפיגוע דריסה בגרמניה: שלושה בני אדם נהרגו ו-20 נפצעו באירוע דריסה בגרמניה. מכונית פגעה בקבוצת אנשים בעיר מינסטר שבמערב המדינה. מקורות ביטחוניים לא פסלו אפשרות לאירוע דריסה בחלקה העתיק של העיר כשהכלי המסחרי דרס את הולכי הרגל. הנהג הדורס נפטר.

המורדים בסוריה נכנעים: כוחות המשטר הסורי נכנסו אתמול לעיירה דומא - האחרונה בשליטת המורדים באזור דמשק. הכוחות התקדמו לאחר שתקפו אווירית על העיירה. מפקד כוחות הנאמנים לאסד אמר כי המשא ומתן בין הצדדים הסתיים בכישלון ולכן הפתרון הצבאי היחיד היחיד. זה יהיה הניצחון הגדול של אסד לראשונה מאז המאבקים בניהם מאז 2016 וככל הנראה גם יחזק את מעמדו.

מאסר כבד לנשיאת דרום קוריאה לשעבר: בית משפט בדרום קוריאה גזר עונש של 24 שנות מאסר על הנשיאה לשעבר, פארק גון הייה, לאחר שהורשעה בשוחד. גזר הדין הועבר בשידור ישיר בכלי התקשורת במדינה ומאות מתומכיה הפגינו מחוץ לכותלי בית המשפט.

 

מזג האוויר

היום: ירידה בטמפרטורות. ייתכן גשם מקומי במזרח הארץ.

שני: התקררות נוספת, ייעשה קר מהרגיל לעונה. ייתכן גשם בצפון.

שלישי: עוד ירידה בטמפרטורות, מלווה בגשמים בצפון ובמרכז.

רביעי: מזג האוויר יהיה בהיר עד מעונן חלקית. תחול התחממות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותיום העצמאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה