חדשות יהדות

התרגש, שלף כיפה ובירך: אלון חסן הפתיע

לאחר שזוכה מההאשמות שהיו נגדו בגין שחיתות - יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר הוציא כיפה מכיסו ובירך 'שהחיינו' בשידור חי - לא לפני שביקש מדני קושמרו לענות אמן על ברכתו

אלון חסן (צילום מסך)אלון חסן (צילום מסך)
אא
לאחרונה זוכה יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר, אלון חסן, מהאישומים שהיו נגדו בגין שחיתות, וקידש שם שמיים ברבים כאשר ברוב התרגשותו בירך את ברכת 'שהחיינו' בשם ומלכות, בשידור חי. 
 
חסן הדהים רבבות כאשר לפני הראיון שהעניק לדני קושמרו מ'חברת החדשות, שלף מכיסו כיפה, הניחה על ראשו ובירך 'שהחיינו' בשם ומלכות - לא לפני שביקש מקושמרו לענות אמן על הברכה. "זו יציאה לדרך חדשה", אמר וסיפר כי עבר סל נוראי, "אך למרות זאת לא הייתי מוכן להתנהג כמו רוב האנשים שמודים בפשעים שלא עשו. אני חושב שהפקתי את הלקחים שלי, הגאווה ויוהרה. שילמתי עבור דברים אחרים שעשיתי, וזה ביני לבין בורא עולם. אחרי כל מה שאמרו עליי - אני זכאי".
 
לדבריו, "שוטרים תופרים תיק לאנשים, על פשעים שלא ביצעו. שוטרים שהעידו, אחד אחרי השני, חלקם עשו עבירות פליליות וזו שערורייה. הם צריכים לעשות חשבון נפש על מה שעשו".
 
חסן הוסיף ואמר: "אני רוצה ללכת הביתה לנוח, אחרי הרבה שנים שאני נאבק על החפות שלי. מהיום הראשון אני טענתי שאני חף מפשע, האמנתי בדרך והלכתי איתה עד הסוף. אני שמח שבית המשפט דחה ווזיכה אותי מכל אשמה. מהטענות, קודם כל, שהגישו נגדי וגם מדברים אחרים".
 
יצוין כי השופט קבע כי אין מדובר בזיכוי מחמת הספק, אלא בזיכוי מוחלט - זאת היות ולטענתו לא בוצעה שום עבירה על החוק. "מי שזכאי וחף מפשע, שיעשה מלחמה", אומר חסן כיום, לאחר הזיכוי. "נכון שזה קשה, ונכון שזה אפילו בלתי אפשרי אם אין לך את המשאבים לכך. אם אין לך משפחה שתומכת בך ועוזרת לך, אין לך סיכוי להצליח", הוא מסכם.
 
 
תגיות:כיפהשהחיינואלון חסן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה