מעניין

מרגש: רק כשההומלס הגיש פתק לאשת חסדו - היא הבינה שהצילה את חייו

כשקייסי פישר עברה ברחוב על פני הומלס שנראה לה מסכן במיוחד, היא החליטה לא להישאר אדישה., אך רק כאשר ההומלס הגיש לה פתק קטן ומקומט - היא הבינה שעשתה הרבה יותר מאשר להאכיל אדם חסר בית

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כשקייסי פישר עברה ברחוב על פני הומלס שנראה לה מסכן במיוחד, היא החליטה לא להישאר אדישה. "אני מאמינה שאדם שהגיע למצב כזה, זה לא קרה מתוך בחירה שלו אלא מנסיבות החיים", חשבה לעצמה כשנכנסה לבית הקפה הסמוך, וקנתה עבורו קפה ובייגל.

תחילה, סירב ההומלס, כריס שמו, להצעתה הנדיבה. הוא התבייש מאוד, וקייסי שהבחינה בבושתו - הזמינה אותו להצטרף לשולחן שלה. "הוא סיפר לי בעיניים מושפלות שבדרך כלל אנשים מסתכלים עליו 'מגבוה' בגלל שהוא חסר בית, והוא הצטער על המצב שלו ושנא את עצמו על כך שהוא הגיע לזה. כשדיברנו, גיליתי אדם ממש חכם עם חלומות שכל אימא יכלה להתגאות בבנה עליהם. הוא סיפר לי שאמו נפטרה מסרטן לפני הרבה זמן, ואת החלומות האלה הוא ממשיך לחלום, כי השאיפה שלו היא להצליח בשביל לעשות לה קצת נחת".

למעלה משעה שוחחו השניים בידידות, עד שקייסי הייתה מוכרחה ללכת. אלא שלפני שנפרדה מכריס, הוא הוציא לפתע פתק קטן ומקומט מכיסו, הגיש לה אותו והתנצל על כתב ידו המכוער. "תקראי את זה בדרך", ביקש ממנה לפני שנפרדו בחיוך.

רק בדרכה, כשפתחה קייסי את הפתק וקראה את המילים ששורבטו עליו, הבינה שמעשה החסד שלה היה יותר מ'סתם' מעשה של להאכיל אדם חסר בית. בפתק של כריס שורבטו המלים הבאות: "היום רציתי להרוג את עצמי, ובגללך עכשיו אני לא רוצה. תודה, אדם יפה".

לדברי קייסי, מאוד התרגשה מהפתק ומהמילים. "זה רק מראה לכולנו כמה משקל וערך יש למעשה הכי קטן שאנחנו עושים", אמרה.

תגיות:חסדהומלספתק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה