חדשות בארץ

האב השכול איסם עותמאן, תוקף את יהונתן גפן: "איך יש לך לב?"

בסרטון מיוחד שפרסם ברשתות החברתיות, ובו הוא נראה כשהוא רכון מעל קבר בנו, פונה עותמן ליהונתן גפן במילים קשות, ומבקש - כמו רבים אחרים, להבין כיצד מישהו יכול להשוות בין המחבלת עאהד תמימי לבין חנה סנש ואנה פרנק. "איך יש לך לב?", הוא מזדעק. "תרגיש יום אחד מה אנחנו מרגישים, שחסר לנו בן שלא יהיה לנו יותר"

אא
אחרי המחאה נגד הופעתו ב'יד לבנים', שבה השתתפו כ-80 הורים שכולים - מצטרף למחאה האב השכול איסם עותמאן מאבו גוש, שבנו יוסף נרצח בפיגוע בהר אדר.
 
בסרטון מיוחד שפרסם ברשתות החברתיות, ובו הוא נראה כשהוא רכון מעל קבר בנו, פונה עותמן ליהונתן גפן במילים קשות, ומבקש - כמו רבים אחרים, להבין כיצד מישהו יכול להשוות בין המחבלת עאהד תמימי לבין חנה סנש ואנה פרנק. 
 
"איך יש לך לב?", מזדעק עותמן ומוסיף: "אתה מעודד מחבלתי כמו תמימי באמירות מטופשות, מעודד שאהידים. תרגיש יום אחד מה אנחנו מרגישים, שחסר לנו בן שלא יהיה לנו יותר בגלל ההסתות והפיגועים של המחבלים והמחבלות. ואם אתה כל כך מאמין בבעיה שלהם, אז תארוז ותפנה את עצמך מהארץ, כי הם לא מאמינים שיש לך זכות להיות כאן בארץ. לא יהיה שלום, אתה משלה את עצמך וכדאי שתחשוב עוד הפעם".
 
 
תגיות:הוריםשכולמתקפהיהונתן גפן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה