חדשות בארץ

בשל תמיכתו בעאהד תמימי: 80 משפחות שכולות קוראות לביטול הופעתו של יהונתן גפן

80 משפחות שכולות חתמו באחרונה על מכתב מיוחד שיועד לראש עיריית חולון מוטי ששון, ובו הן קוראות אותו לבטל את המופע של יהונתן גפן בשל 'תמיכתו במחבלת עאהד תמימי, שהסיתה לרצח יהודים'

יהונתן גפן (צילום: פלאש 90)יהונתן גפן (צילום: פלאש 90)
אא

80 משפחות שכולות חתמו באחרונה על מכתב מיוחד שיועד לראש עיריית חולון מוטי ששון, ובו הן קוראות אותו לבטל את המופע של יהונתן גפן בשל 'תמיכתו במחבלת עאהד תמימי, שהסיתה לרצח יהודים', ובשל ההבנה שהוא משדר כלפי מחבלים מתאבדים.

המופע אמור להתקיים ב-4 באפריל, בבית יד לבנים בעיר - ובמהלכו צפוי גפן לדבר בין היתר על נושאים פוליטיים. "אין ספק שדבריו הפוליטיים יהיו כמו דבריו האחרונים שנשא בראיונות בתקשורת", נכתב במכתב, כשהכוונה היא להבעת התמיכה של גפן במחבלים שהורשע "ובמחבלת עאהד תמימי, שסטרה והסיתה וקראה לרצח יהודים ולביצוע פיגועי התאבדות באוטובוסים".

בין החותמים על המכתב נמנים ד"ר אדוה ביטון, אמה של אדל ז"ל, אליעזר רוזנפלד, אביו של מלאכי ז"ל, הדס מזרחי - אלמנתו של נצ"מ ברוך מזרחי ז"ל, יעל שבח - אלמנתו של הרב רזיאל שבח ז"ל, מרים בן גל - אלמנתו של הרב איתמר בן גל ז"ל ועוד.

המשפחות ציינו במכתבן כי בית יד לבנים הוא אתר הנצחה לחללי צה"ל שנפלו בעת שמילאו את חובתם והגנו על עמם, ו"לא הגיוני שהוא יקבל במה בבית יד לבנים. כולנו מממנים את בתי יד לבנים ברחבי הארץ, ואיננו מעוניינים לממן מופע לאדם פוגעני זה", דבריהן.

כפי שהתפרסם באתר 'וואלה', מעיריית חולון נמסר בתגובה כי "בפסטיבל ימי זמר בחולון יופיעו אמנים בעלי דעות פוליטיות מגוונות, וביניהם יהונתן גפן מזה ואריאל זילבר מזה. אנחנו מאמינים בחופש הביטוי כערך מרכזי בחברה דמוקרטית, ומתנגדים לחרמות ולסתימת פיות".

תגיות:תמיכהמשפחותעאהד תמימייהונתן גפןשכולות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה