חדשות בארץ

ניסיון דריסה בקריית גת: הנהג ניסה לפגוע במאבטחים

דוברות המשטרה הודיעה כי רכב לא הקשיב להנחיות המאבטחים באחד המפעלים סמוך לעיר. הוא המשיך בנסיעה פרועה ופגע בניידות משטרה, עד שהועבר לחקירה בתחנת המשטרה. "הרקע פלילי", נמסר

  • י"א ניסן התשע"ח
(צילום: דוברות משטרת ישראל)(צילום: דוברות משטרת ישראל)
אא

דוברות המשטרה (לכיש) הודיעה הבוקר כי 

בעקבות דיווח שהתקבל אודות רכב שלא הקשיב להנחיות המאבטחים באחד המפעלים הסמוכים לקרית גת, תוך שהוא מנסה לדרוס אותם, הוקפצו למקום כוחות גדולים של משטרה. 

במשטרה טוענים כי השוטרים הבחינו ברכב שנוסע בצורה פרועה ונכנס לקרית גת. בעקבות האירוע, 

השוטרים כרזו לנהג לעצור אולם הוא המשיך בנסיעה פרועה תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך והעוברים ושבים ומנגח ניידות משטרה. השוטרים ירו לעבר גלגלי הרכב שנעצר לבסוף וממנו ניסה להימלט חשוד. הם עצרו את החשוד והעבירו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בקרית גת. "הרקע לאירוע פלילי", נמסר מהמשטרה.

כזכור, רק בתחילת החודש אירע פיגוע דריסה, הוא על רקע לאומני, בעכו. מחבל דהר בג'יפ בעודו דורס שני חיילים ושוטר משמר הגבול שנפצעו באורח קל. המחבל נוטרל, נורה, ופונה כשהוא פצוע באורח בינוני – קשה לביה"ח נהריה. "מתחקור האירוע, לרבות ממצאי הזירה וחומרי התיעוד, עולה כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני", כך נמסר בהודעה לאחר הערכת מצב שקיים ניצב פרץ עמר, מפקד מחוז חוף במשטרה, בהשתתפות גורמי הביטחון. בהודעת המשטרה עוד נמסר כי על סמך ניתוח חומרי התיעוד וממצאי הזירה: "נראה כי בוצעו מספר ניסיונות של הנהג, ערבי בעל ת.ז. כחולה שאינו תושב העיר, לדרוס במספר זירות אנשי כוחות ביטחון, בדגש על דריסה מכוונת של לובשי מדים – שוטרים וחיילים". על פי תיעוד דקות מספר מהפיגוע, המחבל נראה כשהוא נוסע בפראות ותוך כדי פוגע ב-2 חיילים ושוטר מג"ב. 

תגיות:קריית גתניסיון פיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה