חדשות בארץ

ניר ברקת ירוץ ברשימת הליכוד; מזג האוויר: שרב לפני הגשם

המטה ללוחמה בטרור פרסם אזהרת מסע לטורקיה, ראש עיריית ירושלים יתמודד ברשימת הליכוד, ומזג האוויר יהיה חם לקראת ירידה משמעותית בטמפרטורות בימים הקרובים. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

הוארך מעצרו של הנהג הדורס: מעצרו של הנהג החשוד באירוע הדריסה בעכו, תושב שפרעם בן 26, הוארך בחמישה ימים עד יום חמישי. המשטרה הודיעה כי יוגש כתב אישום נגדו בבית המשפט המחוזי בעיר. כזכור, בדריסה בתחילת החודש נפצעו שוטר משמר הגבול ושני חיילים. עדיין לא ברור מה יהיו העבירות שהמשטרה תייחס לחשוד, שעדיין מאושפז ולכן הדיון נערך ללא נוכחותו.

מעיריית ירושלים לליכוד: ראש עיריית ירושלים בעשר השנים האחרונות, ניר ברקת, הודיע אתמול (ראשון) כי לא ימשיך לקדנציה שלישית ויתמודד ברשימה של תנועת הליכוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לברקת: "אתה יודע מה אני אומר לאנשים שהם מספיק משוגעים לעמוס על עצמם תפקידים ציבוריים: ברכותיי ותנחומיי. בעת הזאת אני אומר ברכותיי! אני שמח מאוד להמשך שיתוף הפעולה בינינו, עשינו זאת היטב בתפקידך כראש העיר ובתפקידי כראש ממשלה. ועכשיו אני מקבל אותך בזרועות פתוחות לתנועתנו, התנועה הגדולה ביותר במדינה וזאת תוספת חשובה, צריך לעשות דברים מעכשיו למען המדינה".

ליברמן מודאג מההיערכות בצפון: שר הביטחון אביגדור ליברמן טוען כי מצב מוכנות העורף בגבול הצפון אינו משביע רצון. בוועידת "ישראל סיפור הצלחה" של "ידיעות אחרונות" הוא אמר: "אי אפשר להסתפק רק באמירות". שר החוץ הציג גם את המספרים: בעוטף עזה השקיעה המדינה בממוצע 37 אלף שקל לתושב, למימון של 46 אלף תושבים. "בצפון המצב לצערי הפוך", אמר.

 

חוץ

איפה שמעתם על ראש מדינה בן 27? סן מרינו, הרפובליקה הקטנטנה המוקפת על ידי איטליה, תשבור בחודש הבא שיא כשתבחר בבחור בן 27 בסך הכול, מתיאו צ'אצ'י, למושל שלה. הוא יהיה אחד משני מושלים של המדינה יחד עם סטפנו פלמיירי.

ישראלים? אל תסעו לסיני או טורקיה: המטה ללוחמה בטרור פרסם את אזהרת המסע שלו לקראת חגי האביב. המדינות המופיעות באזהרה: אפגניסטן, סיני, טורקיה, מרוקו, דרום הפיליפינים ומדינות אפריקה.

מה אמר ריבלין לשר החוץ הגרמני? שר החוץ הגרמני הייקו מאס נחת אתמול (ראשון) בישראל ונפגש עם הנשיא ראובן ריבלין. בפגישה שוחחו השניים על האיום האיראני. ריבלין: "מדינת ישראל לא תקבל מציאות של נוכחות איראנית על גבולה. ההתחמשות האזורית שמניעה איראן מעמידה את האזור כולו תחת סכנה ממשית".

 

מזג האוויר

היום: שרבי: תהיה עליה נוספת בטמפרטורות וכן יריבה בלחות.

שלישי: ירידה קלה בטמפרטורות, בעיקר בצפון ובמרכז.

רביעי: ירידה נוספת בטמפרטורות, לקראת התקררות בסוף השבוע.

חמישי: ירידה ניכרת נוספת בטמפרטורות. גשם ברוב חלקי הארץ.

 
 
תגיות:כותרות ב-60 שניותניר ברקתליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה