חדשות בארץ

סופית: עאהד תמימי הורשעה; החל מהבוקר: תנאי שרב

דיון סוער בפרשת הפלסטינית שתקפה חייל וקצין הוביל להרשעה, כחלון הורה לאשר פטור לצורך העברה מהירה של השגרירות האמריקאית, ומזג האוויר שוב מתחמם. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

הביורוקרטיה מתקצרת לטובת השגרירות: אחרי הפרסום אתמול על העיכוב האפשרי במעבר השגרירות האמריקני לירושלים בשל קשיים ביורוקרטיים, אתמול (רביעי) הנחה שר האוצר משה כחלון את המועצה הארצית לתכנון ולבניה להתכנס בדחיפות. הסיבה: מתן פטור מהיתר להקמת התשתיות להעברת השגרירות בהקדם.

נתניהו ייחקר ביום שני: ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר, ייחקרו ביום שני במעון בבלפור. חוקרי היאל"כ יחקרו גם את בעלי חברת בזק שאול אלוביץ' ואשתו. שאר המעורבים בפרשה ייחקרו בלהב 433 במקביל לחקירה. בחקירה יחשפו החוקרים בפני המעורבים חלק מהעדויות של עד המדינה ניר חפץ.

העונש של תמימי: עהאד תמימי הורשעה הלילה בבית המשפט הצבאי עופר אחרי שתקפה חייל וקצין בחודש דצמבר. הסדר הטיעון אליו הגיעה קובע כי תרצה עונש של שמונה חודשי מאסר בפועל ותשלם קנס של 5,000 שקל. אירוע חמור התרחש כאשר אזרחית ישראלית התומכת בתמימי סטרה לפרקליט הצבאי במהלך הדיון בבית המשפט. היא הורשעה גם בשני סעיפים נוספים של הפרעה לחייל ובעבירה של הסתה.

 

 

חוץ

האופוזיציה ריססה גז מדמיע כדי למנוע הצבעה: האופוזיציה בקוסובו עשתה שימוש בגז מדמיע כדי לדחות הצבעה בפרלמנט משום שההסכם נחתם עם מונטנגרו. חברי מפלגת האופוזיציה שנקראת "התנועה להגדרה עצמית" השליכו באולם גז מדמיע כשכל 120 חברי הפרלמנט פונו. חברת האופוזיציה אלבונלה הצ'יו אמרה: "אנחנו נחושים למנוע את אישור ההסכם בפרלמנט".

צרפת קוראת לסנקציות על איראן: צרפת קראה לאיחוד האירופי לשקול סנקציות על איראן בטענה שהיא מעורבות במלחמת האזרחים בסוריה ומשום תכנית הגרעין שלה. הקריאה מגיעה על רקע ניסיון צרפת לגרום לממשל האמריקני לשמר את הסכם הגרעין עם איראן שנחתם בשנת 2015.

משרד החוץ הרוסי מגיב להשוואה להיטלר: משרד החוץ של רוסיה הגיב לדברי שר החוץ הבריטי בוריס ג'ונסון, שטען כי "ולדימיר פוטין ינצל את המונדיאל שיתקיים בקיץ כמו שאדולף היטלר ניצל את אולימפיאדת ברלין 1936". במשרד החוץ אמרו: ""כל השוואה בין רוסיה לבין גרמניה תחת שלטון היטלר היא בלתי מקובלת. ג'ונסון מורעל בשנאה ובזעם". עוד הוסיפו כי "מפחיד לחשוב" שמדינה שזהו שר החוץ שלה נחשבת ל"מעצמה גרעינית".

 

מזג האוויר

היום: התחממות ניכרת. חם מהרגיל, שרב ברוב חלקי הארץ.

שישי: התחממות. תנאי שרב בינוני או כבד ברוב חלקי הארץ.

שבת: ירידה ניכרת בטמפרטורות. תירשם עליה בלחות.

ראשון: עליה קטנה בטמפרטורות. מזג האוויר יהיה רגיל לעונה.

תגיות:עאהד תמימימאסר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה