מעניין

באמצע ארוחת הצהריים, השוטרים נכנסו ואמרו לאם: "יש לך שלוש דקות ל..."

כשהשוטרים נכנסו למחנה המאולתר שהקימה לילדיה, שאנון לובלס הייתה באמצע הכנת ארוחת הצהריים.  "כשהם ביקשו לדבר חששתי מהגרוע מכל, אבל תוך כמה שניות חיכתה לי ההפתעה של החיים שלי"

אא

 

כששאנון לובלס מסקרמנטו ארה"ב ראתה ביום בהיר אחד את השוטרים ב'ביתה' – אחז בה פחד מוות. "הייתי בטוחה שהם הולכים לעצור אותי לעיני הילדים שלי, ולא מצאתי את נפשי מרוב צער", היא משחזרת.

ולמעשה, הייתה לה סיבה טובה לדאוג. לובלס הפכה לפני כשנה לאחת מאותן משפחות שמופיעות בסטטיסטיקה הנוראית בארה"ב, משפחות ללא קורת גג לראשן. "זה היה בחודש דצמבר", משחזרים השוטרים טים איי וג'וני לי, שהיו בסיור שגרתי ברחובות העיר. "תוך כדי הליכה הבחנו פתאום במשפחה בת שש נפשות על קרח היער, ומיד הבנו שמשהו לא בסדר", הם מספרים.

"הייתי באמצע הכנת ארוחת הצהריים, כשהם פתאום נכנסו ל'בית' שלנו בשלושת החודשים האחרונים, וביקשו לדבר", מספרת לובלס. "חששתי מהגרוע מכל, אבל תוך כמה שניות חיכתה לי ההפתעה של החיים שלי".

מסתבר שכשהשוטרים אמרו לה: "יש לך שלוש דקות לפנות את האזור", הם לגמרי התכוונו לכך – אבל התוכנית שרצה להם בראש באותם רגעים, הצליחה להפתיע ולרגש את לובלס בצורה בלתי רגילה.

 

"קשה לי לראות את הילדים שלך כשהם מלוכלכים ורעבים כל כך"

"כאב לי מאוד לראות ילדים חיים במחנה מאולתר מאחורי וולמארט", סיפר לי.

"אחד השוטרים אמר לי: 'האזור הזה קצת חנוק, את לא חושבת? קשה לי לראות את הילדים שלך כשהם מלוכלכים ורעבים כל כך'. זה מאוד נגע בי".

השוטרים לא הסתפקו במילים אמפתיות, כי אם צעדו לרשת 'וולמארט' כדי לרכוש לילדים קצת מזון וצעצועים. "כבר באותו יום הם סידרו לנו מלונית, כדי שלא נצטרך לישון בחוץ", משחזרת לובלס. "התרגשתי מאוד שלמישהו בעולם הזה אכפת מאיתנו, זה נתן לי הרבה כוח להמשיך", היא חותמת ומוסיפה: "לעתים קרובות אנחנו רואים רק את הצד השלילי של השוטרים ושוכחים שגם הם בני אדם. השוטרים האלה עזרו יותר ממה שהם יודעים", היא מסכמת.

תוך חודש מצאו השוטרים ללובלס וילדיה דירה קטנה שבה תשלם סכום שמלי עבור השכירות, ואת השאר – תשלם המשטרה. "אני כל כך אסירת תודה להם, ואני רק רוצה שיידעו את זה. אני מרגישה שאני חייבת להם הכול בשביל מה שהם עשו עבורנו".

נקודה קטנה למחשבה: כמה חשוב להודות על קורת הגג שיש לראשנו, על המזון שבא אל פינו מדי יום ועל כל שאר ה'מותרות' שהקב"ה מפנק אותנו בהם. שום דבר, ותזכרו את זה טוב טוב, לא מובן מאליו. 

תגיות:רחמיםשוטריםארה"בילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה