חדשות בארץ

אסון בבסיס: חייל נהרג מפליטת כדור; נתניהו: "הפלסטינים – ילד מפונק"

המשטרה הצבאית פתחה בחקירה בעקבות האסון שהתרחש במרכז הארץ, ראש הממשלה עונה לאבו מאזן, ובירושלים החלו לפנות פתקים מהכותל. כל מה שצריך לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

נתניהו עונה לאבו מאזן: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדבריו של אבו מאזן נגד ארצות הברית והשגריר האמריקני דיוויד פרידמן. "אתמול שמענו את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בהתבטאות מקוממת, אנטי אמריקנית", אמר ראש הממשלה. "קורה כאן דבר שלא קרה כאן עשרות שנים, אולי לא קרה אף פעם מאז הקמת הרשות הפלסטינית. הממשל האמריקני הפסיק לפנק את הפלסטינים. הפלסטינים בהלם, וכמו ילד מפונק שפינקו אותו כל השנים, בבת אחת אומרים לו: 'די, עד כאן'. והם בהלם, ובהיותם בהלם הם מאבדים עשתונות והאמת שלהם יוצאת לאור: הם לא מעוניינים בהידברות והם מסרבים להגיע לשלום".

חייל נהרג מפליטת כדור: חייל צה"ל נהרג אמש כתוצאה מכדור שנפלט לעברו בבסיס במרכז הארץ. המשטרה הצבאית פתחה בחקירה. מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, הודיע על הקמת ועדת חקירה להפקת לקחים. הודעה נמסרה למשפחת החייל ההרוג.

מפנים את הפתקים מהכותל: משעות הבוקר החלו לפנות עובדי הקרן למורשת הכותל המערבי את הפתקים, שנטמנו בין נדבכי הכותל המערבי והם יועברו להר הזיתים, שם יטמנו בקבורה יחד עם ספרי הקודש המועברים לגניזה. מדי שנה מוטמנים מיליוני פתקים על ידי מתפללים מהארץ ומהעולם, יהודים ושאינם יהודים, פתקים הנשלחים באמצעות אתר האינטרנט של הכותל, הפקס והדואר.

 

חוץ

סרקוזי נעצר ונחקר: נשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי נעצר על ידי משטרת נאנט בחשד למימון לא חוקי של קמפיין הבחירות שלו ב-2007 על ידי לוב. העיתון "לה מונד" ציין כי סרקוזי נחקר לראשונה על מימון לא חוקי של הבחירות מאז פתיחת החקירה בנושא ב-2013. לפי הדיווח, גם שר לשעבר בממשלת צרפת המקורב לסרקוזי נחקר.

עוד אסון בדמשק: לפחות 29 בני אדם נהרגו ועוד כ-20 נפצעו מטיל ששוגר לעבר שוק בפרברי דמשק. הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה כי הטיל התפוצץ בשוק, בקרבת האזור שבידי המורדים במזרח רוטה.

טראמפ באולטימטום לאיראנים: נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר בפגישה שניהל אתמול (שלישי) עם יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן בבית הלבן כי "הדד-ליין של הסכם הגרעין מגיע בעוד חודש, אתם תראו מה אעשה". עוד הוסיף: "איראן לא התנהלה כראוי מול העולם. הרבה דברים רעים קרו שם".

 

מזג האוויר

היום: ירידה נוספת בטמפרטורות. בלילה יהיה קר, בעיקר בהרים.

חמישי: התחממות ניכרת. חם מהרגיל, עם סיכוי לשרב.

שישי: התחממות. תנאי שרב בינוני או כבד ברוב חלקי הארץ.

שבת: ירידה ניכרת בטמפרטורות. תירשם עליה בלחות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותחיילהרוגפליטת כדור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה