חדשות בעולם

מרילנד: פיגוע ירי נוסף בבית ספר תיכון. שלושה נפצעו באורח קשה

אירוע ירי נוסף בארה"ב: תלמידה בת 18 בשם ניקול סוואריו הגיעה לבית הספר 'גרייס מילס' במרילנד, ופתחה באש לעבר עשרות תלמידים. האם היה ניתן למנוע את האירוע? קראו בפנים

אא

אירוע ירי נוסף בארה"ב: תלמידה בת 18 בשם ניקול סוואריו הגיעה לבית הספר 'גרייס מילס' במרילנד, ופתחה באש לעבר עשרות תלמידים. כתוצאה מהירי נפצעו שלושה תלמידים – שניים מהם באורח אנוש, ואחד במצב קשה.

על פי הדיווחים ברשת התקשורת המקומית NBC עולה כי מדובר בתלמידה עם עבר בעייתי, שהשוטרים הכירוה בשל דיווח של אביה לפני מספר חודשים. בדיווח סיפר האב כי מצא בחדרה של בתו אקדח ויומן שבו תיארה לפרטי פרטים את היום שבו תצא למסע הרג בבית הספר. "היומן היה מאוד מפורט, ולא היה מקום לטעויות. היא ידעה בדיוק איך היא הולכת להוציא את אירוע הירי מן הכוח לפועל, ומה היא מצפה שיקרה בכל שלב", סיפר אביה. "היא אפילו אספה מידע על זמני חילופי המשמרות של המאבטחים בכניסה לבית הספר".

מסיבה שאינה ברורה, על אף החשש שהנערה אכן תוציא את תכנונה לפועל – השוטרים הגיבו רק ברגע שהתכנון יצא לפועל. כעת אומרים במשטרה שלמרות הצער שבזה, "אנחנו שמחים שהגענו למקום בזמן ועצרנו את היורה. אין ספק שנמנע אסון גדול יותר".

בשעות האחרונות הוטל סגר על האזור כולו, זאת למרות שהסכנה כבר חלפה. "אנחנו שולחים את תפילתנו לתלמידים הפצועים, למורים ולכל מי שנפגע מהאירוע הזה", כך אמר מושל מרילנד לארי הוגן בהודעה הרשמית לתקשורת.

תגיות:תיכוןנעריםארה"בירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה