חדשות בארץ

הרעלה בפעוטון: 5 תינוקות נפגעו בעקבות חשיפה ל’מסיר שומנים’

לרשת מיוני טרם הובהלו 5 תינוקות לאחר שנחשפו לחומר 'מסיר שומנים' בפעוטון בו שהו. מבירור פרטי האירוע עלה כי הפגיעה נגרמה לאחר שהתינוקות אכלו כריכים שהוכנו בתוך טוסטר שנוקה קודם לכן במסיר שומנים

  • ג' ניסן התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לרשת מיוני טרם הובהלו 5 תינוקות לאחר שנחשפו לחומר מסיר שומנים בפעוטון בו שהו. מבירור פרטי האירוע עלה כי הפגיעה נגרמה לאחר שהתינוקות אכלו כריכים שהוכנו בתוך טוסטר שנוקה קודם לכן במסיר שומנים.

בעקבות החשיפה לחומר הרעיל ב'מסיר שומנים' בארוחת הצהרים, פונו התינוקות למיון 'טרם' בליווי צוות הפעוטון, ובהמשך גם ההורים הגיעו למרפאה.

לאחר שבוצעו פעולות ניטור מדדים, שהו התינוקות מספר שעות להשגחה במרפאה, ואז שוחררו לבתיהם.

ב'טרם' פונים כעת לציבור ההורים, ומבקשים להיות עירניים וזהירים בפרט בעת הנקיונות לפסח, על מנת למנוע חשיפה של הילדים לחומרי ניקיון שעלולים להוות סכנה לבריאותם: "אנו מפנים את תשומת לבם של כל המבוגרים לשמור על הילדים הצעירים. הם אינם מודעים לסכנות ואינם מכירים את כללי הבטיחות. אם אתם לא תדאגו לשלומם, אף אחד אחר לא יעשה זאת".

עוד הוסיפו: "הימים שלפני חג הפסח טומנים בחובם סיכונים רבים. ההורים עסוקים בהכנות לחג - ניקיונות, קניות, בישולים ואילו הילדים נמצאים בחופשה. חשוב לזכור כי גם כשאנו עסוקים ונערכים לחג, עלינו לתכנן פעילות מבוקרת לילדינו על מנת לצמצם באופן משמעותי את הסיכון להיפגעותם".

תגיות:תינוקותהרעלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה