חדשות בעולם

בהלה בארה"ב: מאות בואשים שפלשו אל אזורי מגורים - מררים את חיי התושבים

עיירה שלימה בניו מקסיקו על הרגליים, בעקבות פלישת בואשים עונתית שממררת את חיי התושבים. מאות בואשים מתחבאים בסביבות הבתים והחצרות, ולצד הפחד שהם מטילים על התושבים – מתווספת הבעיה היותר מדאיגה: הריח הנוראי שהם מפיצים לכל עבר

צילום: shutterstockצילום: shutterstock
אא

עיירה שלימה בניו מקסיקו על הרגליים, בעקבות פלישת בואשים עונתית שממררת את חיי התושבים. מאות בואשים מתחבאים בסביבות הבתים והחצרות, ולצד הפחד שהם מטילים על התושבים – מתווספת הבעיה היותר מדאיגה: הריח הנוראי שהם מפיצים לכל עבר.

"מדובר בריח כל כך חזק, שלפמעים ניתן להתעורר משינה רק ממנו", מסבירה אחת התושבים בשם קאת'י היילי, שבואש קבע לו את ביתו בחצר ביתה. "כשבואש נמצא ממש מתחת לבית שלך, זה הופך את הלילה למאוד מעניין, לעתים נטול שינה".

החומר המצחין שמפרישים הבואשים הוא מאתאנתיול – חומר בעל ריח חריף שנועד להבריח את הטורפים הפוטנציאליים כדוגמת הדובים. עיקר הבעיה מתחילה בלילות, היות ובמהלך היום הבואשים נוהגים להסתתר במאורות במעמקי האדמה.

בעבר הבואשים היו נדירים בעיירת מגוריה של היילי, הגרמן, שבה דרים כ-1,200 משפחות – אולם כעת, מרוב שהמצב הידרדר, "אנחנו מוצאים בואשים מתים על הכביש כמעט בכל יום", אומר השוטר אדם צ'אבס.

תגיות:פלישהארה"בבואשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה