חדשות יהדות

קמפיין מעשים טובים למען רבקי בת התשע, יוצא לדרך. מי מצטרף?

פוסט שמפורסם בימים אלו ברשתות החברתיות, הצליח לצוד את עינינו: רבקי בת התשע מתמודדת כבר למעלה משלוש שנים עם מחלה קשה ואגרסיבית, וכבר עברה שני ניתוחים בראשה. כעת פונים בני משפחתה לעם ישראל בתחינה לקבל על עצמם קבלה טובה כלשהי לרפואתה

צילום: shutterstockצילום: shutterstock
אא

פוסט שמפורסם בימים אלו ברשתות החברתיות, הצליח לצוד את עינינו: רבקי בת התשע מתמודדת כבר למעלה משלוש שנים עם מחלה קשה ואגרסיבית, וכבר עברה שני ניתוחים בראשה. כעת פונים בני משפחתה לעם ישראל בתחינה לקבל על עצמם קבלה טובה כלשהי לרפואתה. 

"רבקי בת התשע היא בתו של חבר טוב שמתמודדת למעלה משלוש שנים עם מחלה ממאירה, קשה ואגרסיבית. כבר עברה כמה ניתוחים כולל שני ניתוחי ראש, השם ישמור. עכשיו החברים מתאחדים יחד לקמפיין ייחודי, לרפואתה השלימה - קמפיין של מעשים טובים. אני מבקש מכם, למען הנס הגדול שהיא זקוקה לו, שכל אחד יחליט החלטה טובה לזכות רבקה בת מנוחה. אחרי שתוסיפו באור, תעבירו גם למשפחה וחברים בהודעה אישית, ונדאג כולנו יחד שאבינו אב הרחמן הקב"ה, ללא ספק יכפית את עוצמת ההוספה בטוב של כולנו וישלח רפואה שלימה, נסית ומיידית לרבקה בת מנוחה בין שאר חולי עמו ישראל".

מבין ההחלטות הטובות צריך האדם לבחור אחת או יותר, שבה יתחזק בתדירות של מדי יום, פעם בשבוע, או באופן חד פעמי.

הדלקת נרות שבת, הוספה בלימוד התורה, הקפדה על קריאת שמע שעל המיטה, תפילות בכוונה, להתחזק בלימוד זכות על אדם אחר, עזרה להורים בניקיון לפסח, הוספה במצוות מתן צדקה, התחזקות בהנחת תפילין, להתחזק בכיבוד הורים ומורים, להוסיף פרק תהילים, לחלק נרות שבת, להתחזק באמונה וביטחון בקב"ה ועוד אי אלו מצוות אחרות.

אז מה אתם לוקחים על עצמכם בלי נדר לרפואתה של רבקי הקטנה, בין שאר חולי עמו ישראל?

תגיות:ילדיםתהילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה