תהילים לרפואה

התפללו לרפואתו: הרב קלמן גולדשמידט מורדם ומונשם בטיפול נמרץ

הרב קלמן גולדשמידט אושפז בביה"ח 'הדסה עין כרם' במצב קשה מאוד. לאחר הדרדרות במצבו הרפואי הרב הורדם והונשם. המשפחה מבקשת מהציבור להרבות בתפילה ולעורר רחמי שמיים לרפואת רבי קלונימוס קלמן בן רחל בתוך שאר חולי ישראל

  • א' ניסן התשע"ח
אא

הרב קלמן גולדשמידט אושפז בביה"ח 'הדסה עין כרם' במצב קשה מאוד. לאחר הדרדרות במצבו הרפואי הרב הורדם והונשם. המשפחה מבקשת מהציבור להרבות בתפילה ולעורר רחמי שמיים לרפואת רבי קלונימוס קלמן בן רחל בתוך שאר חולי ישראל.

לפני כ-3 התבשר הרב גולדשמידט כי נמצא גידול סרטני בגופו. למרות הכל, הרב המשיך לעבוד את השם בשמחה, ואף חיזק את בני משפחתו ותלמידיו.

הרב גולדשמידט סיפר על הרגע בו התבשר על המחלה: "איך שהרופא הודיע לי את זה, כחסיד ברסלב, מה הודיעו לי? שאני חולה, אתה עושה סריקה, נעצר בליקוטי מוהר"ן 'מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד', צריך לתקן את השמחה".

לחסידיו הוסיף ואמר: "הקב"ה נתן לי מחלה לרפואתי. הוא דיבר איתי יפה, הוא אמר לי 'תפסיק לאכול ג'אנק פוד'. זה לא בריא. להיות שמן זה לא בריא. הוא השאיר לי רק חתיכת עצם בשביל להניח תפילין. איזה חסד".

אנא, אמרו פרק תהילים לרפואתו. לרפואת רבי קלונימוס קלמן בן רחל בתוך שאר חולי ישראל:

קל

(א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה. (ב) אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי. (ג) אִם עֲו‍ֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד. (ד) כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא. (ה) קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי. (ו) נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר. (ז) יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת. (ח) וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲו‍ֹנֹתָיו.

צפו בצבי יחזקאלי שמספר על רבי קלמן, הלוחם הכי גדול שהכיר מעודו

 

תגיות:תהיליםרבי קלמן גולדשימדט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה