חדשות בארץ

ח"כ אורן חזן נפצע בתאונה בכביש 6: "אני מתאושש לאט לאט"

אחר הצהרים (ה') נפצע קל ח"כ אורן חזן בתאונת דרכים שהתרחשה בכביש 6 לדרום ליד מחלף בן שמן, חזן סיפר כי נהג אחר גרם לתאונה, והעביר מסר: "תהיו מרוכזים בכביש"

  • כ"ח אדר התשע"ח
אורן חזן (צילום: פלאש 90)אורן חזן (צילום: פלאש 90)
אא

אחר הצהרים (ה') נפצע קל ח"כ אורן חזן בתאונת דרכים שהתרחשה בכביש 6 לדרום ליד מחלף בן שמן. ח"כ חזן קיבל בזירת התאונה טיפול ראשוני. על פי הודעת מד"א פונה בניידת טיפול נמרץ, לביה"ח אסף הרופא.

יונה יוסף פרידמן, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את ח"כ אורן חזן יושב בתוך הרכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות בגב וברגל, לאחר טיפול מהיר במקום פינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קל. גבר נוסף שישב ברכב נחבל קל וטופל במקום".

חבר כנסת אורן חזן סיפר על התרחשות התאונה: "אני מתאושש לאט לאט. סיימתי יום עבודה, הייתי בדרך לאזכרה של חבר שנהרג בתאונת דרכים. בכביש 6 מישהו נכנס בנו מאחורה, אני והעוזר שלי אלי צור חטפנו מכות יבשות. אנחנו סובלים מכאבים בגב, בברכיים, גב תחתון צוואר. האוטו לדעתי יושבת".

לדבריו נהג אחר הוא שגרם לתאונה: "הנהג שפגע עצר, הוא נבהל כשראה שזה אני. מסכן. אם הוא יראה את הכתבה אז שירגע, הכל בסדר". עוד ציין חזן כי הנהג לא היה מרוכז, לדעתו. "לא עמדנו, לא נתנו ברקס, היינו באמצע נסיעה איטית. מפה אני רוצה להגיד לאנשים תעזבו עיסוקים בנהיגה, תהיו מרוכזים בכביש. אתם אחראיים לחיים שלכם ושל הסביבה. הפעם זה נגמר יחסית קל".

ח"כ חזן מסר תודה לכל מי שדאג והתקשר: "אני מקווה שמהר אסיים את הטיפול ואשתחרר", והוסיף בהומור: "אני מבין שכבר היו כמה חברי כנסת שקיוו, אז אני מציע להם להירגע, אין לי תוכניות להיעלם בזמן הקרוב. שירגע עם החיוכים, אני כבר מתלוצץ עם רופאיי ומתנצל בפני אלה שגרמנו להם פקק בכביש 6".

תגיות:תאונהאורן חזן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה