חדשות בארץ

נתן זהבי מפתיע: "בפוליטיקה הישראלית - אני מאמין רק למפלגות החרדיות"

בתכניתו השבועית הפתיע שדרן הרדיו נתן זהבי כשהשבוע אמר כי בתוך כל הכאוס הפוליטי שאנו עדים לו בימים אלו, "אני מאמין רק למפלגות החרדיות. מאמין לכל מילה שלהם"

אא

בתכניתו השבועית הפתיע שדרן הרדיו נתן זהבי כשהשבוע אמר כי בתוך כל הכאוס הפוליטי שאנו עדים לו בימים אלו, "אני מאמין רק למפלגות החרדיות". 

את דעתו הביע זהבי תוך התייחסות למאבקים הפוליטיים בין בנט לליברמן כמו גם לשקד ולפיד, ואמר כי להבדיל מבעבר שאז המלחמות בין הפוליטיקאים באו לידי ביטוי ב"זריקת עגבניות ואקשן", כדבריו, היום המלחמה הזו באה לידי ביטוי בעזרת ציוצים ברשתות החברתיות. "קוראים לזה 'מלחמת הציוצים'", אמר זהבי. "צוויץ, צוויץ, צוויץ... בלה, בלה, בלה. כמה שכל הפוליטיקאים האלה מבלבלים את המוח. המלחמה הזו שמתרחשת כעת על ענייני הבחירות, לא יודע איך אצלכם - אבל אותי היא מגעילה".

בין השמות שהוזכרו על ידו היו נפתלי בנט, איילת שקד, יאיר לפיד, אביגדור ליברמן ואבי גבאי - כולם במידה זו או אחרת, בוחשים בקדירת הבחירות, מבקרים את השלטון הנוכחי במקרה הטוב, או מנסים להציע עצמם במקום נתניהו במקרה הפחות טוב.

"אני כבר לא מאמין לאף אחד, כולם אינטרסנטים", אומר זהבי ומוסיף בלי להתבלבל: "יש רק קבוצה אחת בתוך הפוליטיקה הישראלית, ואני לא אומר את זה בלעג, אני מתכוון לזה, שאני מאמין לכל מילה שלהם: לחרדים. המפלגות החרדיות יודעות בדיוק מה הן רוצות", סיכם. 

תגיות:פרגוןפוליטיקהנתן זהביחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה