חדשות בארץ

ישי שריד, ’הבן של’, מפתיע: "לא שייך למשפחת השמאל, ואשמח לראות את בית המקדש נבנה"

עורך הדין והסופר ישי שריד, שהוא גם בנו של יו"ר מרץ לשעבר יוסי שריד - התראיין לאחרונה בתכניתו של העיתונאי דב אלבוים, בה נשאל על הפרספקטיבה הפוליטית שלו ואמר כי "למרות שאני 'הבן של', אני לא הולך בדרכו של אבי ולא שייך למשפחת השמאל"

ישי שריד (צילום מסך)ישי שריד (צילום מסך)
אא

עורך הדין והסופר ישי שריד, שהוא גם בנו של יו"ר מרץ לשעבר יוסי שריד - התראיין לאחרונה בתכניתו של העיתונאי דב אלבוים, בה נשאל על הפרספקטיבה הפוליטית שלו ואמר כי "למרות שאני 'הבן של', אני לא הולך בדרכו של אבי ולא שייך למשפחת השמאל".

שריד הדגיש כי "דעותיי אמנם נמצאות בשמאל, אך השאיפות שלי גם כסופר וגם כמי שגר כאן, זה להגיע לאנשים מציבורים הרבה יותר רחבים. לא מעניין אותי לצמצם את עצמי, ואפילו ההסתגרות המסוימת של השמאל מפני כל מה שנודף מיהדות היא לא מקובלת עליי". 

כשנשאל שריד מה הוא באמת חושב על העניין הזה השיב כי "לדעתי אנחנו מפסידים מזה המון". בהמשך השיחה, כשהשניים שוחחו על אמירות שנפלטות חדשות לבקרים ממנהיגי השמאל, וגורמות לפגיעה ברחשי הלב של ציבורים שלמים - "זה יוצר את התדמית של השמאל כמתנשא ומנותק מהיהדות שלו, ואתה בעצם מציג דגם אחר - של שמאל שמאוד מחובר ליהדות שלו", אמר אלבוים. 

בתגובה לכך הגיב שריד ואמר כי הוא באמת חושב ש"כל אדם זכאי לדעות שלו, אבל קמעות ומזוזות למשל, זה דבר שלא מזיק לאף אחד, הוא נטוע עמוק בתרבות ובמסורת שלנו. אני יכול או לא יכול לקיים את זה, זו החלטתי הפרטית - אבל בטח שלשמאל אין זכות לבוא ולטעון נגד זה".  בהמשך הוסיף ואמר כי "לגמרי אשמח לראות את בית המקדש השלישי נבנה".

תגיות:בןיוסי שרידמפלגהשמאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה