חדשות בארץ

הסתיים בנס: הילדים חיפשו חלזונות בבית הספר, אך מה הם מצאו?

דרמה בבית הספר בשכונת גילה בירושלים: ילדים שחיפשו חלזונות בשטח בית הספר מצאו שקית חשודה. הנהלת בית הספר הזעיקה את חוקרי הימ"ר שנדהמו: הילדים מצאו שקית ובה 1.7 קילוגרם סמים. החשודים נעצרו

  • כ"ה אדר התשע"ח
(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

רק בנס זה לא הסתיים באסון: בלשי משטרת ישראל עצרו שני חשודים בהחבאת סמים מסוכנים בבית ספר בשכונת גילה בירושלים. הסמים נמצאו לאחר שתלמידים שחיפשו חלזונות בשטח בית הספר מצאו במקומם שקית ובה חומרים מסוכנים.

האירוע התרחש ביום רביעי, אז התקבל במשטרה דיווח מבית ספר בשכונת גילה, לפיו התלמידים מצאו שקית עטופה שהייתה מוחבאת ובה ככל הנראה סמים מסוכנים. חוקרי היחידה המרכזית של המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה ומצאו כי מדובר ב-1.7 קילוגרם של סמים משני סוגים שונים.  בעקבות האירוע, בלשי הנוער ביחידה המרכזית של ירושלים, נערכו תוך זמן קצר בפעילות מבצעית מתוחכמת, במהלכה נצפה חשוד בן 19 מירושלים שהגיע לשטח בית הספר בשעות הערב ועל פי החשד התכוון לקחת את הסמים. השוטרים עצרו אותו באופן מיידי והוא הובא לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים. עם התקדמות החקירה, השוטרים עצרו את החשוד השני בפרשה. מדובר בבחור בן 25, גם הוא מירושלים, שמחר על פי החשד את הסמים לחשוד הצעיר ממנו. הוא נעצר על ידי בלשי המשטרה בביתו. השניים נחקרו ביחידה המרכזית בירושלים בחשד לסחר, החזקה ואספקת סם מסוכן. במהלך החקירה הם נקשרו למיוחס להם.

"הקלות הבלתי נתפסת בה אדם מעלה על דעתו להחביא סמים מסוכנים בשטח בית ספר, ולחשוף את הילדים הלומדים בו לסכנה ברורה העלולה לפגוע קשות בבריאותם, הביאה אותנו לפעול נגדו בנחישות וללא פשרות על מנת להביאו לדין בגין מעשיו", ציין קצין המשטרה הממונה על החקירה. מעצרם של החשודים הוארך בפני בית המשפט. הם יובאו היום ומחר להארכה נוספת. ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "התגובה הנחושה של בלשי המשטרה, החקירה המאומצת והפעילות המבצעית המתוחכמת שגובשה תוך זמן קצר, הביאו לתפיסתו ומעצרו של חשוד בסחר בסמים מסוכנים, וחמור מכך מעצרו של חשוד נוסף בסחר והחבאתם של הסמים המסוכנים בשטח בית הספר העלולים אף להוות סכנה לילדים. המשטרה תפעל ביד קשה ובלתי מתפשרת נגד החשודים, במטרה למצות את מלוא חומרת הדין עמם".

תגיות:סמיםחלזונות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה