חדשות בארץ

ח"כ אייכלר במתקפה על הרפורמים: "אויבי הכותל ומשנאי השם"

בפגישה עם עשרות רבנים אורתודוכסים מארה"ב העוסקים בקירוב רחוקים, תקף חבר הכנסת את הטענה כי החרדים אינם מודעים לסכנה הרפורמית של "נשות הפרובוקציה". אייכלר לא נשאר חייב וענה: "כשבאים זרים ליהדות לחולל פריצות בחסות הבג"צ, אבני הכותל זועקים. עסקני השחיתות הרפורמית מדברים בשם מליוני מתבוללים"

  • כ"ד אדר התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

בפגישה שנערכה בין עשרות רבנים אורתודוקסים לסגן יו"ר הכנסת ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה), תקף האחרון בצורה חסרת תקדים את התנהלות הקהילה הרפורמית. הרבנים שהגיעו לכנס עוסקים בעיקר בקירוב רחוקים בארצות הברית ולכן הדיון עסק בעיקר בנושא הזה.

במהלך כנס הרבנים נטען כי הנציגות החרדית אינה מודעת לסכנת התעמולה הרפורמית של "נשות הפרובוקציה" נגד הכותל המערבי בקרב יהודי ארה"ב, אך זה לא נשאר חייב. "יהדות התפוצות האמיתית הקשורה לשכינה השורה בכותל המערבי ומגיעה ברבבותיה לכותל בכל ביקור בארץ, הפקירה את הזירה התקשורתית והמשפטית לידי הכופרים הרפורמים - אויבי הכותל ומשנאי השם", תקף אייכלר. "כשבאים זרים ליהדות, לחולל מהומות פריצות, בחסות פקודת הבג"צ, אבני הכותל זועקים בדומיה 'עד מתי עוזך בשבי ותפארתך ביד צר'. הפחד הממשלתי מן הרפורמים נובע מכך שיהדות התפוצות שותקת. עסקני השחיתות של קרנות ארגוני הרפורמים, מדברים בשם מליוני מתבוללים בתפוצות. הם הפכו את הכותל לבמת הצגות תמונות מלחמה נגד ההלכה, כדי להרחיק את יהודי אמריקה מכל זיק של יהדות ואמונה. אנחנו מקבלים מכות מבג"צ ואתם חשים בתוצאות ההסתה בשטח".

אייכלר טען כי החרדים עושים הכל כדי להגן על הכותל מפני הפרובוקציות של הרפורמים. "אנחנו עושים מה שאפשר להגן על קדושת הכותל מבפנים. הגיע הזמן שלכם לקום על דבר אמת ולהכריז: 'אנחנו היהודים בתפוצות, הבאים לישראל ומתפללים ליד הכותל, אנחנו תומכי ישראל ואוהבי ארץ ישראל ודורשי טובתה בכל רמות המימשל האמריקאי'". עוד הוא הוסיף: "לא הבוגדים הנלחמים נגד ישובי ארץ ישראל ותומכים בחרם הערבי נגד מדינת ישראל, מייצגים את יהדות אמריקה. רק שומרי השבת והכשרות, מבטיחים את עתיד העם היהודי ואת הקשר בין יהדות הגולה לישראל. אם לא תפתחו קמפיינים לזעוק את זעקת הכותל המערבי המחולל, לא נוכל להילחם על קדושת הכותל המערבי מול הנשק השלוף של שופטי הבג"צ הרפורמי בארץ ישראל".

תגיות:הכותלרפורמיםח"כ ישראל אייכלר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה