מעניין

הצעיר ביקש מהאישה "להשתיק את התינוק שלה", אך אז אביו התערב - והדהים את הנוכחים

נער צעיר שהיה בבית קפה, ביקש מאם של תינוק בוכה 'להשתיק את הדבר הזה'. האם כמעט פרצה בבכי למשמע דבריו, אלא שאז נכנס אביו של הנער לתמונה - והדהים את הנוכחים עם הדברים שאמר לה

תינוקה של לוסי בבית הקפה (צילום מסך)תינוקה של לוסי בבית הקפה (צילום מסך)
אא

כשלוסי חאתאמי נכנסה לבית הקפה יחד עם בנה בן השמונה חודשים, היא לא תיארה לעצמה את הסאגה שהולכת להתרחש זמן קצר לאחר מכן - כשבנה החל פתאום לבכות ולחוות סוג של התקף זעם. "ניסיתי להרגיע אותו בכל דרך אפשרית, אבל זה פשוט לא עזר", היא משחזרת. "הרגשתי איך רמת הלחץ שלי עולה כשניסיתי להרגיע אותו, ותוך כדי להרגיע את עצמי ממבטי ההאשמה שנזרקו לעברי מאורחי המקום".

בעוד רוב הסועדים הסתפקו במבטי רחמים או כעס, בחור צעיר החליט להביע את מורת רוחו בקול וצעק לעברה: "אולי תשתיקי את ה'דבר' הזה?".

כששמעה אותו - לוסי נשברה. אבל אז הגיעה תגובה בלתי צפויה להגנתה: היה זה לא אחר מאשר אביו של הבחור, שנכנס באותם רגעים לבית הקפה וצפה מהצד במתרחש. כששמע את בנו, ניגש אליו ואמר בקול: "מה אתה חושב, שאתה מושלם? גם אתה היית ילד קטן, ובכיין לא פחות", אמר לבנו וחייך אל האם הנבוכה. "אני מצטער, הם עדיין נערים", התנצל על התנהגותו של בנו.

אבל ללוסי, המחווה הזו עשתה את היום. "עבודה נהדרת, אבא. ההורות היא לא דבר קל לאף אחד, ואתה לימדת אותי שגם אחרי 20 שנה - התפקיד שלנו כהורים לא מסתיים", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה והוסיפה: "בזכותך למדתי היום כמה חשוב לפתוח את העיניים ובעיקר את הלב, כשמסביבנו מתרחשים דברים שלא ממש מוצאים חן בעינינו. דברים שקצת מפריעים לנו, שהיינו רוצים לשנות.

"בזכותך למדתי כמה חשוב להיות רגישים לאחרים, ולא 'להשליך' עליהם את הקושי שלנו כי זו הדרך הכי קלה שלנו להתמודד איתו. בזכותך למדתי כמה חשוב לחנך את הילדים בצורה נכונה, כדי שיגדלו להיות מבוגרים סובלניים כלפי סביבתם", חתמה. .

 

תגיות:מסעדהבכיתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה