חדשות בארץ

נתניהו תוקף: "מהלכים אימים על עדי מדינה. מבקשים שילכלכו עליי"

ראש הממשלה פרסם סרטון בו הוא תוקף את התנהלות המשטרה: "לוקחים אנשים, מכניסים אותם למעצר ומאיימים לקחת את החירות שלהם. רוצים להיחלץ? לכלכו על נתניהו". עוד הוסיף: "המרדף האובססיבי אחרי עדי מדינה זו ההוכחה שאין כאן כלום"

  • כ"א אדר התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אמש (רביעי) סרטון מוושינגטון בו הוא תוקף את המשטרה על התנהלותה בעניין עדי המדינה. נתניהו העביר ביקורת על הצורה בה הופכת המשטרה לכאורה את הנחקרים לעדי שקר. "אני לא נוהג להגיב על 'הכותרות המרעישות' כביכול. אבל קראתי משהו באחד העיתונים שגורם לי לחרוג ממנהגי", אמר נתניהו. קראתי על אדם שנלקח לחקירה, מפעילים עליו מכבש לחצים, אומרים לו: 'שקר, תהיה עד מדינה' - והוא מסרב. קשה להאמין שבמדינת ישראל, בדמוקרטיה שלנו ב-2018, יש דברים כאלה".

"אז אני רוצה להגיד כמה מילים על תעשיית עדי המדינה", המשיך ראש הממשלה. "לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזה עבירה. מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם: 'החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד - לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר - לכלכו על נתניהו'".

"אז כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד ועוד עד מדינה ועוד עד מדינה זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום", המשיך נתניהו וסיים: "אז הם ימשיכו בשלהם ואני אמשיך בשלי, בעשייה ההיסטורית כאן למען מדינת ישראל. וימים יגידו עד כמה הביקור הזה היה חשוב לביטחון ישראל. בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות לרבים רבים מכם שממשיכים לתמוך בי, ברעייתי, במשפחתי. זה מחמם את הלב שלנו תמיד ובייחוד בימים האלה. תודה רבה לכם".

כזכור, בשבוע האחרון פורסם כי עד המדינה משה סלע הודה כי השר שלמה בניזרי שנכנס לכלא חף מפשע. מאוחר יותר חתם ניר חפץ על הסכם עד מדינה כך שייצא ללא מאסר או קנס, אך יעיד נגד נתניהו בפרשות המתנות, בזק והשופטת הילה גרסטל. בתגובה לדברי נתניהו תקף ח"כ יאיר לפיד שמשמש כעד בתיק 1000 (המתנות) ואמר כי "אמירותיו של נתניהו היום נגד רשויות החוק הן שיא חדש של טירוף מערכות. עם כל ההבנה למצוקה שלו, ראש הממשלה לא יכול להודיע לאזרחיו שהמשטרה, הפרקליטות, בתי המשפט וכל מערכת שלטון החוק עוסקת בקידום 'שקרים הזויים' ואסור לסמוך עליה. ראש ממשלה אמור לחזק את אמון הציבור במוסדות המדינה, לא לפגוע בהם באופן שייקח הרבה שנים לשקם. מדינת ישראל חשובה יותר מכל אחד מאתנו, כולל נתניהו. כשראש הממשלה מתחיל לפגוע במדינה בגלל בעיותיו האישיות, הוא חוצה קו אדום שאסור לחצות".

תגיות:נתניהוחוקרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה