חדשות בארץ

דרעי סבור: "חוק הגיוס פתיר"; משרד המשפטים: "מנדלבליט לא גיבש עמדה לגבי נתניהו"

שר הפנים טוען כי נמשכות השיחות עם השותפות בקואליציה, ראש עיריית אשדוד נכנע לעסקים הפתוחים בשבת, והמשרד הבכיר מגיב לפרסומים סביב ראש הממשלה. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

דרעי נגד הקדמת הבחירות: יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, התייחס אתמול לסאגת חוק הגיוס ואמר: "בשיחות האינטנסיביות שאני מקיים עם כל השותפות הקואליציוניות, אני משוכנע שחוק הגיוס פתיר. יתרה מכך: אפשר לפתור אותו באופן מיידי". דרעי הוסיף כי "הציבור לא יסלח למי שיוביל כעת את המדינה לבחירות מיותרות, ויפרק את ממשלת הימין החברתית ביותר שכיהנה בישראל".

משרד המשפטים מבהיר כי אין החלטה לגבי נתניהו: משרד המשפטים הבהיר כי היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט טרם החליט האם להגיש כתבי אישום נגד ראש הממשלה. ההבהרה מגיעה בעקבות פרסום במהדורת חדשות עשר, לפיו אמר בישיבות סגורות כי על נתניהו להתפטר. "הרינו להבהיר כי הידיעה מוכחשת לחלוטין. היועץ המשפטי לממשלה לא גיבש כל עמדה בסוגיה משפטית תיאורטית זו, וממילא לא הביע כל עמדה כזו בשום פורום. כאמור כל פרסום הטוען אחרת מוכחש לחלוטין", נמסר מהמשרד.

ראש עיריית אשדוד נכנע לעסקים: ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי, הודיע אמש (רביעי) כי החליט להפסיק את חלוקת הדוחות על עסקים הפתוחים בעירו ביום המנוחה. "כל ניסיון לשנות את חוק העזר העירוני הוא טעות ומטרתו היא רווח פוליטי. העיר חוותה משבר בחודשים האחרונים, לא רצינו אותו ואני לוקח את האחריות עליי", אמר לסרי. "חייבים לשמור על החילונים והחרדים בעיר ולחיות חיים משותפים בכבוד. אנחנו חוזרים למצב הקודם, החזרנו את השקט לעיר. זה הסתיים, זה נגמר".

 

חוץ

בכירים ישראלים נפגשו עם הסעודים? עיתון ערבי דיווח אתמול (רביעי) כי בביקור של יורש העצר הסעודי מוחד בן סלמאן במצרים בתחילת השבוע, נכחו גם גורמים ישראלים. על פי הדיווח, הפגישות עסקו בנרמול היחסים בין סעודיה לישראל. במסגרת העסקה, על פי הדיווח, ישראל תשתתף בפרויקט נדל"ני במפרץ עקבה, במסגרתו תקום עיר בחופו המזרחי של הים האדום בסעודיה.  ההסבר לפגישה: על מנת "להכשיר" את מרובע הגבולות הימי בין סעודיה, מצרים, ירדן וישראל, יש צורך בהסכמה ישראלית.

"איראן הגדילה את ייצור הטילים פי שלושה": "איראן הגדילה את היקף ייצור הטילים שלה פי שלושה" - כך טען בכיר במשמרות המהפכה בפני סוכנות הידיעות פארס. הבכיר הוא מפקד חיל האוויר של משמרות המהפכה, אמיר עלי הג'יזדה. בכתבה לא פירט מתי החלה הגדלת ייצור הטילים. כעת, בקהילה הבינלאומית דורשים מטהרן לעצור את התכנית. "בעבר, היינו צריכים לתת הרבה הסברים לשורת גופים על פעולותינו, אבל זה לא כך יותר", אמר. "הייצור שלנו גדל פי שלושה בהשוואה לעבר".

אחרי עיראק וסוריה: היעד הבא של דאעש סומן: בסרטון שפרסם ארגון הטרור דעאש הוא קרא לפעיליו להגר מעירק וסוריה לאפגניסטן, זאת אחרי שנחל הפסדים רבים במדינות המזרח תיכוניות. בסרטון נאמר: "טורה בורה...וזירטנקי...ג'וזג'אן...בצפון חורסאן - האזורים הללו, שאללה העניק לעובדים אותו, הפכו היום לארץ מהגרים חדשה".

 

מזג האוויר

היום: חם מהרגיל עד שרבי ברוב אזורי הארץ. ייתכן אובך.

שישי: מעונן חלקית, הטמפרטורות ירדו בצורה ניכרת ותהיינה רגילות לעונה.

שבת: הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. ייתכן גשם קל בצפון.

ראשון: מעונן חלקית, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

תגיות:נתניהוחוק הגיוסאריה דרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה