חדשות בארץ

העלילה מתפתחת: פעיל ’יש עתיד’ שהתחזה לחרדי - מודה כי לא התגייס לצבא

יממה אחרי שהרשת סערה בעקבות הסרטון בו נראה כשהוא אוחז שלט מתסיס במיוחד ולבוש כחרדי, דייב מנדלשטאם, הניצב החרדי מהסרטון של 'יש עתיד' שהפך לוויראלי - מציג את גרסתו, בסיפור שיותר ויותר סימני שאלה עולים בו

דייב מנדלשטאם המחופש לחרדי (מתוך דף הפייסבוק של dave mandelshtam)דייב מנדלשטאם המחופש לחרדי (מתוך דף הפייסבוק של dave mandelshtam)
אא

יממה אחרי שהרשת סערה בעקבות הסרטון בו נראה כשהוא אוחז שלט מתסיס במיוחד ולבוש כחרדי, דייב מנדלשטאם, הניצב החרדי מהסרטון של 'יש עתיד' שהפך לוויראלי - מציג את גרסתו, בסיפור שיותר ויותר סימני שאלה עולים בו. 

הבוקר (ב') הסביר מנדלשטאם מדוע התחפש לחרדי ("זאת מחאה אישית שלי למען החיילים החרדים"), ומודע הסתיר את עובדת היותו דתי - ועד לאותה תמונה שהפכה לוויראלית, הציג עצמו בחשבון הפייסבוק שלו כאדם חילוני לכל דבר. "אני דתי לכל דבר ומאמין בה'", הוא אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים'.

"הסתרתי את זה שאני דתי בגלל המצב בארץ והשנאה של החילונים נגד החרדים והדתיים. אבל עכשיו הבנתי שאם צריך מלחמה, אני אחשוף את האמת שלי".

כשנשאל מנדלשטאם האם יאיר לפיד הוא זה שקרא לו לעמוד לצדו בהפגנה, השיב: "ממש לא. הייתי בדרך למחאה פרטית בעזריאלי, ובדרך נתקלתי במחאה של לפיד ונעמדתי לצדו", הסביר והוסיף: "אני לא מכיר את יאיר לפיד אישית".

בשיחה עמו, חשף מנדלשטאם כי למרות שהתחפש לחרדי והפגין נגד חוק הגיוס - הוא בעצמו לא התגייס לצה"ל, "כתוצאה מפרופיל רפואי נמוך".

 

תגיות:גיוסיאיר לפידחרדיםיש עתיד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה