חדשות בארץ

פיגוע דריסה בעכו: שלושה נפצעו באורח קל, המחבל נוטרל

פיגוע דריסה סמוך לתחנת הרכבת בעכו: לפני שעה קלה דווח כי רכב ובו בן מיעוטים דרס שוטר מג"ב שעמד ברחוב יהושפט בעיר, ולאחר דקות אחדות דרס שלושה חיילים נוספים שהיו על מסלול נסיעתו - סמוך לתחנת הרכבת בעיר. מהמשטרה נמסר: "החשוד ברכב נוטרל ונפצע קשה"

זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

אירוע דריסה סמוך לתחנת הרכבת בעכו: לפני שעה קלה דווח כי רכב ובו בן מיעוטים דרס שוטר מג"ב שעמד ברחוב יהושפט בעיר, ולאחר דקות אחדות דרס שלושה חיילים נוספים שהיו על מסלול נסיעתו - סמוך לתחנת הרכבת בעיר.

רכבו של הנהג הדורס הנחשד כמחבל - נורה על ידי כוחות הביטחון שהגיעו למקום, והנהג נפצע באורח קשה. "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים, נתקלתי בנהג רכב פצוע קשה מירי ובהולכי רגל שנפצעו באורח קל ובינוני כתוצאה מפגיעת רכב פרטי", שחזר חובש 'איחוד הצלה' שי מרקוביץ'. "כוחות גדולים של משטרה וצה"ל פועלים כעת בזירה, לבדיקת נסיבות האירוע".

חובש מד"א שמעון דהאן שהיה מן הראשונים לפקוד את הזירה, סיפר כי ברחוב יהושפט ראה צעיר כבן 20 כשהוא בהכרה מלאה, ואנשים שהיו במקום סיפרו כי רכב פגע בו והמשיך בנסיעה. "הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני. הוא סבל מחבלות בפנים ובגפיים, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל", סיפר.

שלושת הפצועים האחרים, שניים חיילים ואזרח כבן 51, פונות לבית החולים נהריה כשהם פצועים באורח קל, שם קיבלו טיפול רפואי. מדוברות המשטרה נמסר כי "ג'יפ אזרחי דרס שוטר מג"ב ושניים נוספים. אדם שלישי שזיהה את הדריסה ביצע ירי לעבר הג'יפ, והחשוד ברכב נוטרל ונפצע קשה".

תגיות:דריסהעכוכוחות הביטחון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה