חדשות בארץ

נחשפות העדויות מפרשת בזק. שרה נתניהו: "בעלי לא ידע על ההתכתבויות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו טען כי השיחות עם אלוביץ' נערכו "על רקע אידיאולגי בלבד", גם רעייתו שרה הכחישה: "לא מכירה הטבות לבזק". ארבעה נחקרים נוספים - חפץ, בכיר במשרד התקשורת, אלוביץ' ורעייתו - עומתו

  • י"ז אדר התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

לאחר סיום חקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ביום שישי, התפרסמו עדויות חדשות בתיק 4000 (בזק). על פי אותן עדויות, נתניהו סיפר בחקירתו בסוף השבוע כי השיחות שקיים עם שאול אלוביץ' הם על רקע אידיאולוגי בלבד ולא נערכו כדי לקבל הקלות עבור חברת בזק. על פי הדיווחים בסוף השבוע, נתניהו לא הכחיש ששוחח עם אלוביץ' מספר פעמים בנוגע לסיקור באתר וואלה. "אמרתי לו שהאתר שלו זה לא עיתון הארץ", צוטט נתניהו בדיווח בערוץ 10. עוד פורסם, כי החוקרים הטיחו בשרה נתניהו: "תמורת סיקור מפרגן באתר 'וואלה', דאגת שבעלך ייתן לבזק הטבות". אך זו הכחישה זאת ואמרה: "בעלי לא ידע על ההתכתבויות שלי עם איריס אלוביץ' בנוגע לוואלה. ביקשתי ממנה כחברה שלי על רקע אידיאולוגי. מעולם לא עסקתי בעניין ההטבות לבזק. לא מכירה את ההטבות לבזק". עוד הוסיפה כי: "הפתעתם אותי שאתם חוקרים אותי באזהרה. חשבתי שאני מגיעה לתת עדות בלבד, קשה לי עם האובדן של כלבת המשפחה, קאיה".

המשטרה ערכה ביום שישי מספר חקירות במסגרת פרשת 4000. "מצעד החשודים" כלל את ראש הממשלה שנחקר באזהרה במעונו בירושלים, רעייתו שרה שנחקרה במשרדי להב 433 בלוד, שאול אלוביץ', ניר חפץ, איריס אלוביץ' ובכיר לשעבר במשרד התקשורת ששמו לא הותר לפרסום וההערכה היא שנתניהו יידרש לחקירה נוספת באותה פרשה. בני הזוג נתניהו עומתו הקלטות שמסר למשטרה מנכ"ל וואלה אילן ישועה בהם נשמע בעל השליטה בחברת בזק שאול אלוביץ' מאיץ בו להעניק סיקור מוטה לבני הזוג. "אם עוזרים לנו אנחנו חייבים לעזור להם", אמר אלוביץ' לישועה.  מחשש לתיאום גרסאות לפני הדיון שייערך היום (ראשון) בנוגע להמשך מעצרם של אלוביץ' וחפץ המשטרה חקרה גם אותם.

עוד על פי הדיווח, החוקרים עימתו את שרה נתניהו עם עם תכתובות מסרונים בין ישועה לבין רעייתו של שאול אלוביץ', איריס. במסרון כתבה אלוביץ' לישועה "תעזור להם, אנחנו תלויים בהם", כשהיא מתייחסת לבני הזוג נתניהו. עוד דווח, כי החוקרים השמיעו לשרה נתניהו הקלטה שבה מסביר לכאורה אלוביץ' לישועה את הסיבה לבקשתה לסיקור אוהד.
כזכור, קודם לכן עימתו המשטרה את עד המדינה בפרשה שלמה פילבר עם אלוביץ' וחפץ. פילבר טען כי הם היו שותפים למתן הסיקור ההוגן לנתניהו תמורת הקלות לבזק וכי ראש הממשלה המשיך להתערב בנושא גם לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה אסר זאת עליו.
תגיות:פרשת בזקשרה נתניהוהתכתבויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה