חדשות בארץ

נתניהו ורעייתו ייחקרו פעם נוספת; כחלון מאיים לפרק את הממשלה

אחרי החקירות בסוף השבוע במשטרה מעריכים שראש הממשלה יוזמן שוב לחקירה בתיק בזק, שר האוצר מציב אולטימטום לגבי העברת תקציב 2019, והטמפרטורות יוסיפו לעלות בתחילת השבוע. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

כחלון מאיים לפרק את הממשלה: שר האוצר משה כחלון מאיים לפרק את הממשלה אם תקציב 2019 לא יעבור במועד שתוכנן. כחלון טען בסוף השבוע בפני נתניהו כי הוא לא יהסס ללכת לבחירות אם התקציב לא יעבור עד סוף החודש. כחלון צייץ בטוויטר כי "אלחם עד הסוף" בנוגע לתקציב שנועד "למען צמיחת המשק, כלכלה חזקה והמשך הירידה במחירי הדיור". כזכור, המתיחות בקואליציה גברה בשל חוק יסוד לימוד תורה שהסיעות החרדיות רוצות לקדם אחרי שבג"ץ פסל אותו.

ראש הממשלה ורעייתו ייחקרו פעם נוספת: אחרי החקירות בסוף השבוע, בהן נשאל ראש הממשלה בנימין נתניהו על קשריו עם אלוביץ' ורעייתו עומתה על המסרונים לאיריס אלוביץ', גורמים במשטרה העריכו הלילה כי בני הזוג ייחקרו פעם נוספת במסגרת פרשת 4000 (בזק).

חמאס מסרב לתת פרטים על השבויים הישראלים: חמאס מסרב לבקשת המודיעין המצרי לגלות פרטים על הנעדרים והשבויים הישראלים. עיתון "אל-אחבאר" הלבנוני דווח בסוף השבוע כי הארגון הודיע למצרים כי כל מידע בנושא יימשך תמורת התחייבות ישראלית ליישום סעיפי עסקת שליט משנת 2011.

 

חוץ

תביעה ראשונה במסגרת "חוק השואה": ביום שישי הוגשה תביעה ראשונה בפולין במסגרת "חוק השואה", המנער את המדינה מאחריות מפשעי הנאצים במלחמת העולם השנייה. אחרי שהחוק נכנס לתוקף בחמישי, "הליגה הפולנית נגד השמצה" תבעה עיתון בארגנטינה שהשתמש בתמונה של לוחמי התנגדות פולנים, זאת במסגרת מאמר שעסק בטבח יהודי העיירה ידוובנה ב-1941. העיתון נחשב לאחד משלושת היומונים הגדולים בארגנטינה. העיתונאי פדריקו פבלובסקי מואשם ב"פעולה שנועדה לפגוע באומה הפולנית ובשם הטוב של החיילים הפולנים".

סופות ענק והרוגים בארה"ב: שבעה בני אדם, בהם ילד בן שש, נהרגו בסופת ענק בארצות הברית. על פי דיווחים, כשני מיליון נותרו ללא חשמל עקב מזג אוויר קיצוני שהגיע לאחר שהסופה "ריילי" הכתה בחוף המזרחי וגרמה לחורבן. 3,300 טיסות בוטלו ודיירים חולצו מבתים בבוסטון.

נחשפה רשת טרור במימון איראן: כוחות הביטחון בבחריין עצרו 116 חשודים בפעילות טרור במהלך מבצע רחב. בסעודיה דווח כי משמרות המהפכה באיראן הקימו את רשת הטרור. עוד מתברר, כי 48 עצורים עברו הדרכה במתקני אימונים של הארגון באיראן, עיראק ולבנון. בבחריין ציינו כי חלק מהמחבלים קיבלו הדרכה אצל חיזבאללה. עוד דווח, כי תאי הטרור פעלו תחת הארגונים הנספחים למשמרות המהפכה בתוך אותן מדינות.

 

מזג האוויר

היום: מזג האוויר יהיה נאה, תחול עלייה נוספת בטמפרטורות שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה.

שני: עליה נוספת בטמפרטורות, בעיקר בפנים הארץ. יהיה חם מהרגיל לעונה. רוחות ערות בדרום.

שלישי: הטמפרטורות יירדו במידה ניכרת אך הלחות תעלה. סופות חול מקומיות בדרום.

רביעי: מזג האוויר יהיה נאה. שוב תחול עליה בטמפרטורות.

תגיות:חקירהנתניהוממשלהכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה