כתבות מגזין

דין דין אביב: "לא מרגישה שאני מקופחת בעולם היהודי"

לרגל יום האישה הקרב ובא, הזמרת דין דין אביב בראיון נשי רווי עוצמה - על המקום שלה בעולם הדתי, ועל הזכות 'להיברא כרצונו' ועל מופעי הנשים המיוחדים שלה שיש בהם "נקודת שחרור חיובית ואמיתית"

בעיגול: הזמרת והיוצרת דין דין אביבבעיגול: הזמרת והיוצרת דין דין אביב
אא

לרגל יום האישה הקרב ובא, הזמרת דין דין אביב בראיון נשי רווי עוצמה - על המקום שלה בעולם הדתי, ועל הזכות 'להיברא כרצונו' ועל מופעי הנשים המיוחדים שלה שיש בהם "נקודת שחרור חיובית ואמיתית".

"בשבילי כל יום הוא יום האישה, ובפרט בשבת כששרים לי אשת חיל. אני יודעת שזה דיבור של בעלות תשובה, אבל ככה אני מרגישה וזו האמת", היא אומרת בראיון ל'סרוגים'. "אני מרגישה את הזכות להיברא כרצונו, ואני מרגישה שכנשים קיבלנו מקום מאוד יפה בעולם הרוחני ואולי צריך לארגן שיהיה גם יום האיש?".

בקרוב צפויה אביב להעלות מופע נשים מיוחד במערת צדקיהו, יחד עם הזמרת לאה שבת שהיא "חברת נפש אמיתית" שלה. על השאלה מדוע דווקא מופעי נשים בלבד, ומה יש לה לומר על מי שרואה בהופעות הללו סוג של קיפוח האישה בעולם הדתי, משיבה אביב ואומרת כי "אני כאישה שקפצה אל תוך העולם היהודי, לא מרגישה מקופחת. תמיד הרגשתי משוחררת יותר על הבמה כשהופעתי רק בפני נשים. במופעי נשים יש מין נקודת שחרור חיובית ואמיתית שבה זה רק אנחנו והבורא, ולכן אני מאמינה שערב נשים הוא ערב מחזק, משחרר ומשמח יותר.

"מטרת המופעים שלי היא לחזק את הנשים מעצם היותנו נשים, להבין שאנחנו דבר יקר, מופלא וגדול גם בממד הרוחני וגם בממד הגשמי. רק אנחנו יכולות להרכין ראש ולהרגיש עדיין עוצמתיות וחזקות. דווקא מעצם העובדה שאנחנו יכולות לתת מקום לגבר שלנו להרגיש חזק וטוב וכאילו 'נעלה' - ועדיין להרגיש חזקות, זו הגדולה שלנו. וזה גם נושק לי לנקודה יהודית שהצניעות והענווה דווקא הן מסמלות גדלות".

תגיות:זמרתדין דין אביבבעלי תשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה