גולשים כותבים

אני רוצה שתיתן לי מלא שפע בפורים הזה

אני לא צריכה לפחד מזה, אני צריכה לכסוף לזה. זה יהיה גילוי עמוק יותר וחיבור ישיר יותר שלי עם הנשמה. זה בכלל לא יהיה חיצוני

  • י"ג אדר התשע"ח
(צילום: (צילום:
אא

כמה פעמים אני מנסה להגיע ליעד, להשיג מטרה. ואני נתקלת בשאלות, בקשיים, בהתלבטויות, במבטים חיצוניים שמראים לי שאולי אני טועה, בתהיות פנימיות שמעלות התנגדויות למה שאני עצמי רוצה להשיג. אולי זה לא הכיוון? ואז אני מרגישה, איך ה' יתברך שנותן את הכוחות, אומר כביכול: את לא יכולה כל הזמן לחכות לאור הירוק ממני, אני רוצה שאת תגדלי בעצמך, תתקדמי בעצמך. ככל שאני אפתח את העיניים אני יכולה להרגיש את הגוזניקים שהוא שם לי בדרך, אבל כזאת היא הדרך – מלאה חתחתים, צער וכאב. כאב נוראי לפעמים, אבל ככה אני גדלה ומגלה את עצמי. ככה אני יכולה למצוא את המקום שלי.

אני צריכה לא לפחד ליפול בדרך שלי, כי ככה אני אגדל, על ידי הנפילות אני אדע מה לא נכון לי, מה עדיף, איפה כדאי להשקיע.

לקראת פורים אני רוצה ממך מתנה. עזור לי, אבא טוב, לא לפחד. להעז לגדול, כולל הנפילות שבדרך.

להאמין שאני אהיה גדולה בהמשך הדרך הזאת, לא לפחד להיות גדולה.

למה אני כל כך מפחדת להיות גדולה? כי זו לא תהיה אני. עכשיו אני יודעת מי אני. אבל מה אני אהיה כשאהיה גדולה? זה נראה לי מנוכר למה שאני עכשיו.

וזה שקר! כי זו תהיה אותה אני, אבל במתכון משופר, מתוקן, מיושר, מכוון, פועל יותר לכבוד בורא עולם.

אני לא צריכה לפחד מזה, אני צריכה לכסוף לזה. זה יהיה גילוי עמוק יותר וחיבור ישיר יותר שלי עם הנשמה. זה בכלל לא יהיה חיצוני, עיקר ההשפעה החיובית של זה תהיה אצלי בבית, בקשר שלי עם ה', עם בעלי, עם הילדים. זה לא בשביל החיצוניות. ועיקר מה שאני ארוויח זה – זה את עצמי!

ואני מתפללת אליך, ריבונו של עולם, מתפללת מעומק הלב, באהבה גדולה, שתזכה אותי בפורים הזה לפשוט יד באמת. אתה הרי נותן לכל הפושט יד, ונראה לנו שאנחנו פושטים יד, אבל מסבירים לך מה בדיוק לתת, כמו עני שידפוק ויגיד מספיק לי חצי שקל... ולא! אני רוצה מיליונים! (גם בגשמי!) אני רוצה אינסוף, אני זורקת את כל כולי, ופותחת את כל כולי לקבל את מה שאתה רוצה לתת לי. גם את מה שנראה לי שלא מגיע לי, גם את מה שאני מפחדת לבקש – אני רוצה אותו!

אני רוצה מלא שפע שתיתן לי בפורים הזה. שתעזור לי עם הילדים להיות אמא מדהימה, בענווה. שתעזור לי לעשות עבודת המידות מסודרת בקביעות ולראות ברכה, שתיתן לי את הדעת הנכונה בכל המצבים איך צריך להגיב ולנהוג, שתעזור לי עם הכביסות והכלים, שתמציא לי את העבודה שהכי טובה לי ולבית, שתאפשר לי להגיע לפסח בנחת, שתעזור לי להשקיע את כל כולי בבעלי! שבעלי היקר יתפתח ויצמח ברוחניות עד אינסוף, בכל המובנים! פותחת את ידי לקבל את מה שאתה רוצה לתת לי, ואפילו לא חשבתי לבקש אותו. אני פותחת את כל כלי הנשימה שלי, לנשום אותך, את ה"י" שמחייה אותי בכל רגע, לחיות איתך, להרגיש אותך.

אני מאמינה שאתה רוצה לתת לי את השפע, ונתת לנו את החג הקדוש הזה כי אתה באמת רוצה להשפיע, ואתה רק רוצה שנפתח את היד, אבל עם כל הלב...

אנא ממך, ריבונו של עולם, זכה אותי להיות איתך ביום הזה, לזכור מה חשוב באמת. לא המשלוחים העטופים בנצנצים, לא הבית המסודר, לא הקריאה שאליה אני רוצה להגיע "דווקא", וגם לא שהשכרות של בעלי תהיה מעולה ולא עוד הרבה דברים שאני רוצה... אלא לזכור שמה שחשוב באמת – זה הקשר איתך, זה לעשות רצונך איפה שאתה מעמיד אותי. לנצל את הרגעים האלה לתפילה, עלי, על ביתי ועל כל עם ישראל שכל כך זקוק לזה.

זכה אותי לקבל את כוחה של אסתר המלכה, שאף אחד לא היה איתה, והיא לא הפציצה אולמות, וגם לא פרסמה שלטים, אלא עשתה מעשה של מסירות, של לזרוק עצמה עליך לכבודך, לכבוד עם ישראל, בשקט בשקט, בלי שאף אחד ראה. רק היא ואתה וכל הרשעים שסביב. אבל היא הצליחה לראות אותך. עזור לי, שבמצב שבו אני נמצאת, שב"ה סביבי יש גם צדיקים רבים, נוסף לטומאה שקיימת היום בכל מקום, שאזכה להצליח להרגיש את השקט שלי ושלך, של המעשים שלי שבוקעים רקיעים ופועלים למען עם ישראל.

רוצים לכתוב למדור החדש "סלפי – תוכן גולשים", באתר הידברות? שלחו יצירות, טורים, סיפורים ומכתבים למייל Debi@htv.co.il. אתר הידברות אינו מבטיח לפרסם כל תוכן שיתקבל, אלא אך ורק לפי שיקולי המערכת. 

תגיות:שפעפורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה