חדשות בארץ

נתניהו: "הבלון החדש: הטבות במיליארד שקל"; הטמפרטורות יעלו במהלך החג

ראש הממשלה מגיב על החשדות במסגרת פרשת תיק 4000, טראמפ הודיע שיתמודד שוב בבחירות ב-2020, ומזג האוויר יהיה נעים בפורים ועד סוף השבוע. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

נתניהו מגיב על החשד ל"הטבות במיליארד שקל": ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב אמש (שלישי) בפייסבוק שלו: "אחרי שטענו שראש הממשלה עישן סיגרים במיליון שקל, הגיע הבלון החדש: הטבות במיליארד שקל, אלא שכל הפעולות נעשו באופן ענייני על בסיס המלצות של הדרג המקצועי, ועדות מקצועיות וייעוץ משפטי. לא מיליון, לא מיליארד, לא טריליון ולא כלום". בכך הוא התייחס לחשדות נגדו במסגרת תיק בזק. ראש הממשלה התייחס גם לשיגור הרקטות מעזה ואמר: "המדיניות שלי זה אפס זליגות. אין דבר כזה זליגה, אין דבר כזה טפטוף, הם חוטפים מיד. המדיניות הזאת מוכיחה את עצמה".

שופטת מפרשת המסרונים תעמוד לדין משמעתי: נציב תלונות הציבור על השופטים המליץ כי השופטת רוני פוזננסקי-כץ תועמד לדין משמעתי, זאת בשל פרשת המסרונים שנחשפה בערוץ 10. כזכור, החשד הוא שהשופטת התכתבה עם חוקר הרשות לניירות ערך ערן שחם שביט בעניין פרשת בזק, כדי לתאם לכאורה מעצרים. פרקליטה, עו"ד אופיר סטרשנוב אמר כי הוכח בדוח הנציב לתלונות הציבור כי היא לא פגעה בזכויות החשודים. "מדובר בהתכתבות טכנית בלבד בנוגע לדיון בלשכת השופטת ולא לדיון המעצר באולם המשפט".

"אם החיילים לא יוחזרו עזה תישא במחיר": מתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף יואב מרדכי אמר בטקס החלפת מפקדים כי "אין משבר הומניטרי בעזה", והתייחס לאזרחים הישראלים שמוחזקים בידי חמאס. הוא טען כי "אנו זוכרים כל העת את סגן הדר גולדין, סמל ראשון אורון שאול ואת האזרחים המוחזקים בידי חמאס. עד שישובו בנים לגבולם, מצבה של עזה לא באמת ישוקם והיא תישא במחיר".

 

חוץ

משלחת מפולין תנחת בישראל כדי לפתור את המשבר: משלחת פולנית שכוללת את סגן שר החוץ הפולני פרטוש שיחוסקי תגיע היום (רביעי) לישראל בניסיון לפתור את המשבר סביב נוסח "חוק השואה". הצוותים ידונו בחילוקי הדעות שגרמו למשבר בעקבות החוק שמנער את המדינה מאחריות לגבי אירועי השואה.

טראמפ הודיע שיתמודד שוב ב-2020: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע כי הוא מתכוון להתמודד לבחירות בשנת 2020. טראמפ הודיע כי בחר במומחה הדיגיטל בראד פרסקלה לנהל את הקמפיין, לאחר שניהל גם את הקמפיין ב-2016. בנו של טראמפ, אריק, אמר: "בראד הוא כשרון מדהים, והיה מרכזי להצלחה שלנו ב-2016. יש לו את האמון המלא של משפחתנו, והוא האדם המושלם להחזיק במושכות של הקמפיין".

עלייה בתקריות האנטישמיות בארה"ב: עלייה של 60 אחוז בכמות התקריות האנטישמיות בארה"ב נרשמה במהלך 2017. הליגה נגד השמצה פרסמה כי מדובר בגידול הדרמטי ביותר מאז שנות ה-70' וכי זהו מספר התקריות השני בגובהו מאז החל איסוף הנתונים. בשנה זו תועדו 1986 תקריות אנטישמיות ברחבי ארה"ב, בהן ונדליזם ומתקפות על מוסדות יהודיים. לראשונה מזה עשור תועדה תקרית אנטישמית אחת לפחות בכל אחת מ-50 המדינות.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית, עם עלייה קלה בטמפרטורות שתהיינה רגילות לעונה.

חמישי: מעונן חלקית, עם עליה קלה נוספת בטמפרטורות.

שישי: מעונן חלקית. ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

שבת: מזג האוויר יהיה בהיר עד מעונן חלקית. תחול עלייה בטמפרטורות שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה.

תגיות:נתניהומזג אווירכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה