חדשות בארץ

ילד הביא הביתה רימון רסס שלא התפוצץ. החבלן להוריו: "קחו אותו מיד לקרוא הגומל"

נס מדהים בפתח תקווה: ילד כבן עשר וחצי חזר עם רימון רסס הביתה, ורק בנס הרימון לא התפוצץ. אחד החבלנים שהגיע למקום כדי לנטרל אותו הניח יד על פניו בדאגה ואמר להוריו: "קחו את הילד מיד לקרוא 'הגומל' כי הוא ניצל בנס'"

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

נס מדהים: אלירון צרור בן העשר וחצי, תלמיד בבית הספר 'קיבוץ גלויות' בפתח תקווה, חזר לביתו ביום שישי האחרון כשהוא אוחז בידיו רימון רסס. בחצר הבית, כשהוא כולו נלהב, רץ צרור לאביו ציון והראה לו את השלל שמצא בחורשה הסמוכה לביתם, אלא שהאב נלחץ מהמראה וביקש מבנו להניח את הרימון בזהירות, במרחק מה מהם. 

"בעלי התקשר למשטרה ותוך שניות חזר אליו חבלן שהודיע לנו שהוא בדרך אלינו", משחזרת אמו של הילד, צמרת, בראיון ל'מעריב אונליין'. "החבלן ביקש שנשלח אליו תמונה של החפץ וכשהוא ראה אותה הוא ביקש שנתרחק ככל הניתן מהמקום, והגיע אלינו עם שוטרים רבים. 

"אחד השוטרים הניח את הידיים על הפנים שלו מרוב דאגה ואמר לנו: 'קחו את הילד מיד לקרוא 'הגומל' כי הוא ניצל בנס'", משחזרת צמרת. "מסתבר שמדובר ברימון רסס שהיה ללא הניצרה, ובקלות יכול היה להתפוצץ ולהרוג אותו. האזור כולו חסום וסגור עכשיו, ואנחנו מודים לא-ל שזה הסתיים בצורה הזו", סיכמה האם. 

 

תגיות:רימוןברכההגומלנסילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה