חדשות יהדות

פוליטיקאים נפרדים מהגר"ש אוירבעך זצ"ל: "אבידה גדולה לעם ישראל"

עולם התורה מתאבל: עת פטירתו של הגאון רבי שמואל אויערבך זצ"ל, חברי כנסת ופוליטיקאים נפרדים ומבכים את לכתו. ""הסתלקותו של הגר"ש אויברעך זצ"ל היא אבידה גדולה לעם ישראל. תלמיד חכם עצום שמסר את נפשו על התורה ולומדיה"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

עולם התורה מתאבל: עת פטירתו של הגאון רבי שמואל אויערבך זצ"ל, חברי כנסת ופוליטיקאים מספידים את לכתו. "זכיתי לראותו ברגישותו הגדולה לכבוד האדם", סיפר סגן שר הביטחון אלי בן דהן. 

"לכתו של הרב שמואל אוירבעך זצ"ל היא אבידה גדולה לעולם התורה, הישיבות ומוסדות התורה", כך התבטא גם שר החקלאות אורי אריאל. "דבריו שנשמעו בישיבת 'מעלות התורה' אותה הקים, יישארו עם מורשתו לצד שקידתו העצומה בתורה אותה העביר במסירות נפש לרבבות תלמידיו, ותמשיך להאיר את דרכו של העם היהודי".

בהודעת אבל שיצאה מלשכתו, כתב ראש העיר ירושלים ניר ברקת כי הוא משתתף בצער על פטירתו של מרן ראש הישיבה הרה"ג שמואל אוירבעך ש"היה מחשובי רבני העיר ונצר שושלת משפחת רבנים ירושלמית עניפה, ומנהיג לרבבות תלמידים". לדבריו אלו הצטרף גם ח"כ בצלאל סמוטריץ' ששיגר הודעת אבל משלו ובה נכתב כי "הסתלקותו של הגר"ש אויברעך זצ"ל היא אבידה גדולה לעם ישראל. תלמיד חכם עצום שמסר את נפשו על התורה ולומדיה. וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'", סיכם. 

תגיות:פטירהחרדיםצדיקיםירושליםהגר"ש אוירבעך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה