סלבס בהתחזקות

מיכל אנסקי ממשיכה להתחזק: "מקדשת לעצמי אפילו שצוחקים. זה מאוד חזק אצלי"

לפני כשנתיים לקחה על עצמה השפית מיכל אנסקי לאכול אוכל כשר בלבד, ומאז תהליך ההתקרבות שלה לדת תפס תאוצה: "אני זו שעושה קידוש בבית ומברכת, וזה נורא נורא חשוב לי", היא אומרת. "זה מוזר כי אני אישה, וזה מוזר כי כולם חילונים ובהתחלה אפילו היו צוחקים עליי הרבה פעמים, אבל לא אכפת לי שיצחקו"

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אא

לפני כשנתיים לקחה על עצמה השפית מיכל אנסקי לאכול אוכל כשר בלבד, ומאז תהליך ההתקרבות שלה לדת תפס תאוצה: בראיון לדב אלבוים בתוכניתו 'בין השמשות' מספרת אנסקי על צעד נוסף שלקחה על עצמה כחלק מההתקרבות לדת והוא להקפיד על קידוש בכל ערב שישי, גם במחיר של צחוק כלפיה.

"אני זו שעושה קידוש בבית ומברכת, וזה נורא נורא חשוב לי", היא אומרת. "זה מוזר כי אני אישה, וזה מוזר כי כולם חילונים ובהתחלה אפילו היו צוחקים עליי הרבה פעמים".

אנסקי ממשיכה ואומרת כי בעבורה הקידוש הוא יותר מ'עוד' פעולה סתמית ולא משמעותית. "זה לא רק שזה מקרב בין בני המשפחה", היא אומרת. "לאכול ביחד אחרי שמברכים, זה כל כך חשוב. לשבת כתף אל כתף ולהסתכל בעיניים ולאכול ביחד, זה להרגיש את היופי שבמסורת. אני עושה את זה גם במסעדות בעולם, די הרבה. ולא אכפת לי שיצחקו עליי... זה מקום שהוא מאוד חזק אצלי, ואני לא מוותרת על זה".

תגיות:התחזקותמיכל אנסקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה