חדשות בעולם

חשד לאנטישמיות בצרפת: תינוקת בת שנה, בתו של רב, נפגעה מחומצה ששפכו אלמונים

תקרית מזעזעת בעיר ברון, בצרפת: תינוקת כבת שנה, בתו של רב בן 35, נפגעה קשות מחומצה ששפכו אלמונים בתוך העגלה שלה. אביה הגיש תלונה במשטרה וכעת נבדק האם הרקע למעשה הוא אנטישמי

אא

תקרית מזעזעת בעיר ברון, בצרפת: תינוקת כבת שנה, בתו של רב בן 35, נפגעה קשות מחומצה ששפכו אלמונים בתוך העגלה שלה. העגלה הונחה במסדרון הבניין המשותף ליהודים וגויים, אשר בו מתגוררת סבתה. האירוע התרחש בלילה שבין יום ראשון ליום שני, כשבבוקר לקחה הסבתא את התינוקת לטיול ארוך בעגלה, מבלי לדעת שבכל אותו זמן השהייה בעגלה - התינוקת נשרפת ונכווית קשות מהחומצה. 

רק לאחר שחזרה הביתה מהטיול, הבינה הסבתא את גודל האסון: אזורים שונים בגופה של התינוקת כוסו בכוויות אדומות וצורבות, אך למרבה החסד - לא נשקפת כל סכנה לחייה. 

כעת בודקים במשטרה המקומית האם מדובר בתקרית שאירעה על רקע אנטישמי, שכן בתלונה שהגיש במשטרה טען האב כי הוא מאמין שאחד השכנים אכן מנסה לפגוע בו, אם כי מעולם לא הבין מהו הרקע לסכסוך ביניהם. "אנחנו לוקחים את התיק הזה ברצינות רבה, למרות שעדיין לא ברור האם מדובר במעשה אנטישמי, מריבה שכונתית או נזק חמור של בריונים", כך אמר אחד החוקרים באתר 'לה-פריזיאן'.

 

תגיות:תינוקותצרפתפיגועחומצה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה