חדשות בארץ

סקר: 42 אחוז רוצים בחירות חדשות; הרמטכ"ל: "החזרת הגופות - טעות"

סקר ערוץ 2 מפרסם כמה אחוזים רוצים שנתניהו ימשיך וכמה בעד לפזר את הכנסת, הרמטכ"ל הודיע על חקירה בעקבות החזרת גופות המחבלים, והרופאים מתכננים שביתה. כל מה שצריך לדעת

הרמטכ''ל גדי אייזנקוט (צילום: פלאש 90)הרמטכ''ל גדי אייזנקוט (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

"החזרת הגופות הייתה טעות": הרמטכ"ל גדי אייזנקוט אמר בישיבת הקבינט שהתקיימה אתמול כי החזרת גופות המחבלים ביום שישי האחרון הייתה טעות והיא תתוחקר. הרמטכ"ל אמר את הדברים לאחר שבשישי האחרון החזיר צה"ל לפלסטינים שתי גופות של מחבלים שביצעו פיגועי טרור בהר אדר, בו נרצחו שלושה ישראלים, ובכרמי צור, שם אירע פיגוע דקירה. אייזנקוט הוסיף כי הצבא הוא לא הגורם היחיד שאחראי על מסירת הגופות.

36 אחוז מתנגדים להקדמת הבחירות: בחדשות 10 פורסם אתמול סקר נוסף בעקבות פרסום פרשת 4000. על פי התוצאות, לו היו הבחירות נערכות היום הייתה מפלגת הליכוד הגדולה ביותר עם 27 מנדטים. יש עתיד שניה עם 23, המחנה הציוני עם 15, הרשימה המשותפת עם 12, הבית היהודי 10, כולנו 8, מרצ 7, ישראל ביתנו 7, יהדות התורה 6 וש"ס עם 5 מנדטים. בערוץ 2 פורסם סקר של מנו גבע וד"ר מינה צמח. על פי התוצאות, 50 אחוז חושבים שעל נתניהו להתפטר, לעומת 33 אחוז שטוענים כי עליו להישאר בתפקידו. 42 אחוז חושבים שיש לפזר את הכנסת וללכת לבחירות חדשות. 36 אחוז מתנגדים להקדמת הבחירות.

ההסתדרות הכריזה על סכסוך, הרופאים ישבתו? ההסתדרות הרפואית הכריזה על סכסוך עבודה, זאת בעקבות כוונת משרד הבריאות לתת סמכויות נרחבות לאחיות בקופות החולים. ההערכה היא שאם המשבר לא ייפתר, בימים הקרובים יכריזו הרופאים ברחבי הארץ על שביתה. לפי התוכנית החדשה, אחיות יקבלו סמכויות כמו התחלת והפסקת טיפול רפואי והפניית חולה לרופא מומחה. הסכסוך כולל את כל הרופאים בקופות ובבתי החולים.

 

חוץ

התלמידים מהתיכון בפלורידה מוחים: תלמידי בית הספר התיכון בפלורידה, בו נרצחו לפני מספר ימים 17 בני אדם, בהם 14 ילדים, ערכו אתמול צעדה לעבר הבירה טאלאהאסי במטרה להיפגש עם מחוקקים. הדרישה שלהם: לאסור את מכירתם של כלי נשק כדוגמת הרובה ששימש את הרוצח.

יחידה 8200 סיכלה פיגוע באוסטרליה: יחידה 8200 סיכלה פיגוע אווירי של דאעש בשנת 2017 באוסטרליה. היום הותר לפרסום כי היחידה הישראלית סיפקה מידע מודיעיני לרשויות הביטחון המקומיות, מה שגרם למעצרם של מספר מעורבים בניסיון הפיגוע.

הסרטון שעורר זעם בפולין: עוזרו של ראש ממשלת פולין מתיאש מורביצקי אמר כי הסרטון שהופץ אתמול על ידי יהודי ארה"ב, הקוראים לממשלתם לנתק מגע עם פולין, הוא "עלבון לאלפי פולנים שסיכנו את חייהם במלחמת העולם השנייה כדי לסייע ליהודים". בערוץ הטלוויזיה הממלכתי כינו את הסרטון "מזעזע".

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. ייתכן גשם מקומי קל. חשש משיטפונות בנחלי הדרום.

שישי: מעונן חלקית. ייתכנו גשמים מקומיים, רובם קלים, בכל חלקי הארץ.

שבת: נאה עם עלייה קלה בטמפרטורות, שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה.

ראשון: מעונן. ירידה ניכרת בטמפרטורות. ייתכן גשם מקומי.

תגיות:כותרות ב-60 שניותבחירותגדי אייזנקוט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה