חדשות בעולם

השגחה מופלאה ברוסיה: נפלה לביוב, ומצאה שם ’משהו’ שכל המדינה חיפשה אחריו

השגחה מופלאה ברוסיה: בת 31 שעסקה בחיפושים אחר ילד בן 10 שהלך לאיבוד - נפלה לתעלת ביוב עמוקה בעיצומה של סופת שלגים עזה. אלא שדווקא שם, גילתה לתדהמתה את הילד הנעדר. "בהתחלה הייתי בטוחה שהוא מת", סיפרה הבחורה. הרופאים: "אם ג'וליה לא הייתה נופלת לביוב, הילד לא היה שורד ומת מהיפותרמיה"

הבור שאליו נפלה הבור שאליו נפלה
אא

השגחה מופלאה ברוסיה: בת 31 שעסקה בחיפושים אחר ילד בן 10 שהלך לאיבוד - נפלה לתעלת ביוב עמוקה בעיצומה של סופת שלגים עזה. אלא שדווקא שם, גילתה לתדהמתה את הילד הנעדר. "בהתחלה הייתי בטוחה שהוא מת", סיפרה הבחורה, ג'וליה ירולינה שמה, לתקשורת המקומית. "הוא שכב שם בלי תנועה, אבל כשראיתי אותו צרחתי מרוב פחד. כשהוא התעורר, הוא התחיל לצעוק גם כן ואז הבנתי שאני חייבת להירגע בשבילו".

כשהצליחה להירגע, שאלה ירולינה את הילד מה שמו, וכשאמר לה: 'בוראט' הבינה שזהו הילד ש-120 איש כולל היא בעצמה, חיפשו אחריו. "אמרתי לו שלא יפחד, ושאני שמחה שסוף סוף מצאנו אותו", משחזרת ירולינה. 

מחפשים נוספים שעברו במקום ושמעו את הצרחות של השניים, חילצו והובילו אותם לבית החולים - אז התברר גודל הנס הכפול. "אם ג'וליה לא הייתה נופלת לביוב ומוצאת את בוראט, הוא לא היה שורד את מזג האוויר הזה וודאי היה קופא למוות", אמרו הרופאים לאחר שהתברר כי בוראט סובל ממצב קשה של היפותרמיה. 

תגיות:רוסיהילדחיפושנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה