חדשות בארץ

הכדורגל קיבל "היתר עבודה" בשבת; פרשת המעונות מסתעפת

למרות המחאה ועדת השרים אישרה קיום המשחקים בשבת, נחשף היועץ האסטרטגי שנעצר בחשד שניסה לכאורה לקדם מינוי שופטת בתמורה לסגירת תיק שרה נתניהו, ושר הביטחון "סוגר חשבון" עם מניחי המטען בעזה. כל מה שצריך לדעת

השר חיים כץ (צילום: פלאש 90)השר חיים כץ (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

ניסיון לקדם שופטת תמורת סגירת תיק? היועץ שנעצר נחשף: ניר חפץ, המקורב למשפחת נתניהו, חשוד כי ניסה יחד עם היועץ האסטרטגי אלי קמיר שנעצר בחשד לעבירות שחיתות, לקדם את מינויה של השופטת הילה גרסטל לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. על פי החשד, חפץ וקמיר הציעו לכאורה את הקידום תמורת סגירת תיק רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו. העבירות התבצעו בשלהי 2015. "ניר חפץ מעולם לא הציע את ההצעה ההזויה הזאת בפני ראש הממשלה ורעייתו, הוא מעולם לא נתבקש על ידם להציע הצעה כזאת, ואיננו מאמינים שחפץ אפילו העלה דבר כזה על דעתו. תכף יאשימו את הזוג נתניהו גם ברצח ארלוזורוב", אמר. ראוי לציין כי בית משפט השלום בתל אביב סירב להאריך את מעצרו של חפץ, יועצו ומקורבו של נתניהו, על אף בקשת המשטרה. חפץ אמור להשתחרר מחר (חמישי) ממעצר. נציג הפרקליטות אמר בדיון כי "ככל שהחשדות נכונים, מדובר באירוע חמור עם פוטנציאל השחתה של אחת המשרות הבכירות בשירות הציבורי".

ההבטחה של ליברמן למשפחות הפצועים: שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם אושפזו שלושה מפצועי פיצוץ המטען בגבול רצועת עזה. "הגעתי אליכם היישר מביקור בעוטף עזה, שבו קיבלתי סקירות ביטחוניות על התקרית והשלכותיה. צה"ל יסגור את החשבון עם מניחי המטען ושולחיהם. אנחנו גאים בכם ונעניק לכם את כל הסיוע והתמיכה", אמר ליברמן למשפחות הפצועים. כזכור, שניים מהחיילים סובלים מפגיעות עיניים. ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "המרכז הרפואי מתורגל ומיומן בטיפול בפצועים מרצועת עזה. נמשיך להעניק את הטיפול הרפואי הנדרש כדי להביא להחלמתם. מדובר לצערנו בפציעות קשות בקרב חלק מהחיילים".

הכדורגל קיבל "היתר עבודה" בשבת: בתום סאגה ארוכה אישרה אתמול ועדת השרים לענייני היתרי עבודה בשבת להסמיך את השר חיים כץ להתיר את קיומם של משחקי הכדורגל בשבת. ההחלטה פוגעת למעשה במאות ספורטאים ואלפי אוהדים אשר תמכו בביטול משחקי הספורט בשבת.

 

חוץ

מפקד צבא לבנון מאיים על ישראל: "צבא לבנון ישתמש בכל האמצעים העומדים לרשותו כדי להתמודד עם התוקפנות הישראלית", כך אמר מפקד צבא לבנון גנרל ג'וזף עאוון. עוואן אמר כי מגנה את בניית החומה על ידי ישראל ומכנה אותה: "הפרת הריבונות הלבנונית", כשבהמשך איים על ישראל: "אני רוצה לחזק שוב את ההסתייגות הנחרצת שלנו מכך שהאויב הישראלי מפר את הריבונות הלבנונית ומונע מאיתנו את זכותנו הקדושה לנצל את כל משאבינו הכלכליים. הצבא לא יפסח על אף דרך העומדת לרשותו כדי להתעמת עם כל תוקפנות ישראלית, לא משנה מה המחיר".

אחרי קריסת המטוס, הצבא האיראני איתר את ההריסות: צבא איראן איתר את הריסות מטוס הנוסעים שהתרסק עם 66 נוסעים בתוכו. אתמול (שלישי) דווח בתקשורת המקומית, כי יומיים אחרי שהמטוס נעלם מהמכ"ם באזור הררי במרכז המדינה, נמצאו השרידים. איש לא שרד את הטיסה.

עוד הרוגים ופצועים בסוריה: 45  בני אדם נהרגו רק אתמול (שלישי) בהפצצה של תומכי אסד במחוז רוטה, סמוך לדמשק. הארגון הסורי לזכויות אדם מסר כי מאז יום ראשון 190 בני אדם נהרגו במחוז רוטה ועוד כ-850 נפצעו.

 

מזג האוויר

היום: הטמפרטורות שעלו עדיין ללא שינוי ניכר. בלילה צפויים ממטרים מקומיים ברוב אזורי הארץ.

חמישי: בהיר עד מעונן חלקית, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. ייתכן גשם מקומי קל.

שישי: מעונן חלקית. ייתכנו גשמים מקומיים, רובם קלים, בכל חלקי הארץ.

שבת: נאה עם עלייה קלה בטמפרטורות, שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותמעונות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה